Ihan oikeesti - eihän tässä oo mitään järkeä enää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Siis ajatus oli ihana: lähdetään mie, mies ja 5 lasta mökille, kun kutsuttiin. Otetaan mukaan nukkumavermeet (liinavaatteet, peitot + tyynyt tai makuupussit, joille sellainen on), pyyhkeet, vaihtovaatteet, yhdet varavaatteet + 1 pidempi vaatekerta, yövaatteet, uima-asut, vaipat, kosteuspyyhkeet, tarvittavat yökaverit, kuopuksen rattaat, tuttipullo / nokkamuki, ja viedään tuliaiseksi ja viemiseksi ruokaa.

No, nyt mie oon ihan hikipäässä pakannut kaikki muut, paitsi ruokia (mies on vielä töissä ). Mulla on oman auton (farkku) takakontti tupaten täynnä! 1 yö, ehdoton maksimi 2 yötä, mutta se on epätodennäköistä... ja tuo tavarapaljous :o
Johan kun myö perille pyyhkäistään ja isäntäväki tuota vilkaisee, niin hyö juoksevat karkuun, että ei myö teitä asumaan sentään kutsuttu! :ashamed: :whistle:

Ja kaikki ruoka pitäs pakata sit isännän autoon... eli tavaraa tulis vielä sinnekin. Ei hyvää päivää - sanon vaan. Eihän tässä oo mitään järkeä, eihän?!

Koita nyt vaan kestää. Sitähän se on kun on paljon lapsia ja tavaraa.
Aattele, hei sitten illalla rauhaisaa löylyhetkeä, peilityyntä järveä ja lokkien kirkunaa... Makkarat paistuu kiukaalla...
Nimimerkillä itse en vielä oo päässy uimaan /saunaan...

Jos yhtään lohduttaa,ni mä olen surkee pakkaan ja saisin saman verran tavaraa 3:lle ihmiselle päivän reissulle... :ashamed:
Sulla on sentään johdomukaisuutta tuossa hommassa, mut ku kaiken kertoo 7:llä ni tuleehan sitä tavaraa.

Alkuperäinen kirjoittaja Serlaorava:
Koita nyt vaan kestää. Sitähän se on kun on paljon lapsia ja tavaraa.
Aattele, hei sitten illalla rauhaisaa löylyhetkeä, peilityyntä järveä ja lokkien kirkunaa... Makkarat paistuu kiukaalla...
Nimimerkillä itse en vielä oo päässy uimaan /saunaan...

Meri... merenrantaan suunnistetaan :)
Sekin vielä, stressiä pukkaa... Pienet lapset ja ranta :/ *huokaus*

No ei vaan, varmasti se on kivaa, ja onhan meitä toki vahtijoitakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
No jos vaihoehtona olis olla aina vaan kotosalla niin eiköhän tuossa oo silloin tällöin järkeä.. :whistle: ;)

Niin, mutta jos laittais matkaan miehen ja 2-3-4 lasta, niin sit... Sopis yhdellä autolla ja tavarapaljous ois vähempi... Ei tuo kuopus kuitenkaan ymmärrä mökkielämästä vielä ;) :ashamed:

Höpö höpö nyt lähdette porukalla vaan matkaan

Mä samaa pähkäilen kun ollaan vaikka yöksi vain menossa mummolaan että voi sylvi tätä tavaramäärää,,, eipä se siitä paljoa lisäänny ne tavarat vaikka oltais viikko. Tietenkin nyt useampi vaatekerta mutta ne muut.

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Höpö höpö nyt lähdette porukalla vaan matkaan

Niin se on kai tehtävä... En mie enää tuolta autosta kuitenkaan löydä purettavaksi omiani ja kuopuksen ja mahdollisesti kasikon vaatteita ja vermeitä :D

Mulle tulee tänään tiputtelemalla viis lasta hoitoon, joten mä sit sunnuntaina metsästän täällä niitä vaatteita ja tavaroita et mitkä on kenenki omia
:D

Mulle tulee tänään tiputtelemalla viis lasta hoitoon, joten mä sit sunnuntaina metsästän täällä niitä vaatteita ja tavaroita et mitkä on kenenki omia

Hih :D
Yleensä on aika hyvä keino se, kun alkaa liehuttelemaan niitä ilmassa, ja kyselemään, että huutokaupataanko hyväntekeväisyyteen vai löytyykö omistajaa...!

meillä on yhdellä reissulla ollu kontissa hemmetin iso matkalaukku kera juhlavaatteiden, syöttötuolin, matkasängyn, muutaman lelun jne voimin oltiin liikkeellä.. kun sattu kylmälaukusta jossain jotain kaivelemaan niin ohikulkijat yleensä vilkas toisenkin kerran että muuttamassako nuo on.. :snotty:

Hih :D
Yleensä on aika hyvä keino se, kun alkaa liehuttelemaan niitä ilmassa, ja kyselemään, että huutokaupataanko hyväntekeväisyyteen vai löytyykö omistajaa...!

Mulla on sellanen tapa et kerään vaatekasan olohuoneeseen ja sit kaikki paikalle ja yks vaate kerrallaan "huutokaupataan" ja kyllä ne vaan aina on oikeaan kohteeseen löytäny :D

Yhteistyössä