Ihan oikeasti - olenko jotenkin vätys?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Pitäisi kai tuon verran itsestään huolehtia! :eek: Pitäiskö sun miehen vielä talo siivota ja lapset hoitaa työn lisäksi? Ja kun haluaa raskaan työpäivän jälkeen vaimoa halia, saa vastaansa tympääntyneen ja rupsahtaneen naisen. :x
 
Kotiäiti aikana kyllä pystyin tuohon ja nautinkin siitä. Mutta työpäivän jälkeen yksin kertaisesti ei tunnit riitä siihen että kaiken tekis... Onneks lapset jo isompia, joten sälytän nykyään osan siivouksesta lapsille ja miehelle :D
 
No jaa. miten ton kodin kunnossa pidon nyt ottaa, kun on 3 pientä lasta niin väistämättäkin leluja ja muita rakennelmia on siellä sun täällä, enkä tosiaan ehdi niitä olla koko ajan keräämässä. Mutta nyt kun lapset nukkuu, niin kaikki on roudattu alakerran lastenhuoneeseen. Joka tosin on taas sekaisin.. :whistle:
Mä tykkään ruuanlaitosta ja leipomisesta, mut leivon vain jos joku on tulossa kahville, koska ei me miehen kans saada niitä ikinä tuhottua ja inhottavaa jos menee ihan hukkaan.
Ehdin aamulla vallan hyvin meikata sen verran, et kulmat ja ripset on kunnossa, enenmpää en tosiaankaan viitsi ja kotona pidän ihan just semmosia vaatteita kun missä on hyvä olla, ei mun mieheni välitä mitä mulla on päällä, vaan mitä on siellä alla ;)
Lasten kanssa puuhaillaan enempi tai vähempi, mutta yhdessä jokatapauksessa. Omaa aika ei juurikaan kyllä ole, paitsi näin illalla. Enkä enempää juuri kaipaakkaan.
 
Jos on mies, miksei ole omaa aikaa? En eläisi tuollaisessa tilanteessa. Parisuhteessa ollessa minulla on ollut ja tulisi tulevaisuudessakin olemaan omaa aikaa, mutta ei siitä sen enempää koska aphan kysyikin pystyisikö tuohon silloin, kun ei omaa aikaa ole. Ei perhe/parisuhde ole yhden ihmisen homma, jos aikuisia on saman katon alla kaksi kappaletta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap :
Millä tavalla piristätte itseänne jos/kun tuntuu että rassaa vaan ja oma pärstäkin aiheuttaa vaan etomisreaktion? Ja mistä löydätte energialatauksen tehdä ja touhuta?
Mulla ei ole siis sitä miestä, mutta vastaan silti että itse saan sitä energiaa touhuamisesta, pikemminkin puran energiaani kaikenlaiseen puuhasteluun.
 
bdt
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Pystyykö kaikki muut naiset tekemään tämän kaiken - pitämään kodin puhtaana, siistinä ja järjestyksessä, tekemään joka päivä makuaisteja helliviä ruokia, leipomaan ja kokkaamaan. Pitämään huolen omasta ulkonäöstään ja kunnostaan, meikkaamaan, lakkaamaan, olemaan kaunis ja seksikäs. Pitämään miehen tyytyväisenä ja hoitamaan parisuhdetta. Olemaan hyvä äiti, vaimo ja nainen. Olemaan reipas aktiivinen äiti ja samalla seksikäs itsenäinen nainen. Ja rakastava vaimo.

ILMAN OMAA AIKAA - ihan vaan vaikka lekkiä yksin. Pystyykö? Olenko vaan epänormaali, saamaton yksilö kun tuntuu etten minä vaan pysty.... tai osaa....
Vastaan näin että ehkä yhtenä päivänä vuodessa kyllä. Muina 364 nä päivänä ihan jotain muuta. Siis mihin minä pystyn. Mutta so what, ei se minua haittaa. Ukkokin on tyytyväinen ja lapset sanoo ett huonomminkin vois olla.
 


*pitämään kodin puhtaana, siistinä ja järjestyksessä: pidän sen verran kun tarpeelliselta tuntuu. Järjestyksestä tykkäisin mutta en liikoja viitti yrittää kun miehillä ei samat standardit päde.

*tekemään joka päivä makuaisteja helliviä ruokia, leipomaan ja kokkaamaan: kuka tykkää kuka ei. Kyllä mun kokkaukset tuntuu kelpaavan muille ja itselleni oikein hyvin. Tavallista perusruokaa, ja vain kerran päivässä (lounaaksi poika syö edellisen päivän jämiä ). En leivo kuin ehkä kerran vuodessa ja sekin vain pakon edessä.

*Pitämään huolen omasta ulkonäöstään ja kunnostaan, meikkaamaan, lakkaamaan, olemaan kaunis ja seksikäs. : Tää on synnytyksen (1kk sitten) jälkeen vähän jäänyt. Iho on ihan karmeassa kunnossa talven ja raskauden jäljiltä, kuntoilu toistaiseksi jäänyt vaunulenkkeihin. En lakkaa koskaan kynsiä, meikkaan kun lähden jonnekin ihmisten ilmoille.

*Pitämään miehen tyytyväisenä ja hoitamaan parisuhdetta.: Millä tavalla pitämään miehen tyytyväisenä? Sietää olla tyytyväinen kun mä teen ruuat, suurimman osan kotitöistä ja puhtaita sukkia ja kalsareita riittää. B) Parisuhdetta koitamme hoitaa molemmat.

Olemaan hyvä äiti, vaimo ja nainen.: Tottakai.

Olemaan reipas aktiivinen äiti ja samalla seksikäs itsenäinen nainen. Ja rakastava vaimo. : tosta aktiivisuudesta niin tiedä ja seksikkyyskin riippuu siitä mistä tykkää. Rakastava vaimo ilman muuta.

Omaa aikaa pitää olla aina jonkin verran. Me kumpikin tajutaan se onneksi, ja sitä koitetaan kummallekin järjestää. Siitä täytyy pitää kiinni, muuten pää hajoaa taaperon ja vauvan kanssa.
 

Yhteistyössä