Ihan noloa, kädestä pitäminen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rukoilijasirkka

Vieras
Kuulemma on noloa kävellä puolison kanssa käsi kädessä ja antaa julkisia hellyydenosoituksia. En tiennyt siitä ennen, mutta kerran palstalla mulle sanottiin, että on tosi noloa, kun mies pitää mua aina kädestä kiinni. Luulin, että kaikki tekee niin.

Joskus mies jopa kantaa mut portaita alas, jos mulla on korkokengät. :D

Onko se kädestä pitäminen niin noloa?

etkö sä osaa tulla portaita alas korkkareitten kanssa? enkä mä nyt tiedä onko toi noloa, ite en tykkää enkä anna pitää kädestä kiinni julkisesti, mutta en kyllä ajattele mitään ihmisistä jotka näin kulkee

Käsestä pitäminen ei mun mielestä ole noloa mutta julkisella paikalla pussailu on, jos osapuolet on täysin selvinpäin ja se on sellaita imuttelua. Ymmärrän nopean tervetulo/läksiäispusun mutta en sellaista että toisten tarvii katsella joittenkin pitkiä suuteloita.

Alkuperäinen kirjoittaja jeik-p:
Kannattaa jättää tollanen lässymies! Jätä se sika!

En, se on ihana. :heart: Se ei ole mikään lässy, se tekee asioita mun puolesta ja mun takia, jolloin se on oikeastaan mun sankari. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja ennen sattui ja tapahtui:
etkö sä osaa tulla portaita alas korkkareitten kanssa? enkä mä nyt tiedä onko toi noloa, ite en tykkää enkä anna pitää kädestä kiinni julkisesti, mutta en kyllä ajattele mitään ihmisistä jotka näin kulkee

Osaan, varmasti paremmin, kuin ihmiset keskimäärin. Se vaan on pidemmän päivän päälle raskasta, jos korot on korkeat ja on kävelty paljon. Ei mies kanna mua siksi, että en osaisi kävellä, vaan siksi, että se on siitä kivaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ugly Duckling:
Joo, palstan mukaan se on teinien yksinoikeus :xmas:

Ja varsinkin jos oot äiti, eihän tommonen äiti-ihmiselle sovi?! Lapselle täytyy näyttää moraalista esimerkkiä!

Niin, eli että ei kosketella. :D

ei siinä mitään noloa ole! ihanaahan se on! :) älä välitä, kateelliset uikuttaa vaan kun eivät itse saa huomionosoituksia!! niitten äijät varmaan kävelee eripuolella katua :D

Mä saatan jopa suudella miehen kanssa ja joku saattaa nähdä :kieh: Kädestä pitäisin jos ei olisi rattaita. Noloa jonkun sanoa sellaista noloksi. Mä luulen että se on kateutta pitää muka nolona miehen ja naisen läheisyyttä että kulkevat käsi-kädessä. Kateutta suomessa kyllä piisaa.

Ei oo noloa, kädestä pitäminen on ihanaa :) Toivoisin että mies joskus useammin pitäis mua kädestä eikä harppois viittä metriä mun edellä :snotty: :ashamed: Se ei nimittäin ainakaan ole ihanaa eikä niin yhtään romanttista :kieh: :headwall:

Kädestä kiinni pitäminen on herttaista eikä yhtään noloa. Me ei kuljeta käsikädessä koska mä loikin enkä pysy kaistallani.

Mutta sellanen "get a room"-pusuttelu on kauheeta. Meillä on yksi tuttava pariskunta joka haluaa ilmentää hyvin näkyvästii (vaihtelevaa) onneaan hyvänä päivänä kieli toisen kurkussa tai rinnalla yms. koko ajan. Ja se on vähän.. :o

Kyllä mekin käsikädessä voidaan kulkea eikä sellasessa oo mitään noloa. Koskas sitten se ikätulee kun on sallittua kulkea käsikynkkää? Eikö sitte välissä saa koskea jos käsikkäin kuljetaan nuorena?

Yhteistyössä