Ihan MIELETÖN määrä kirosanoja!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sipuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sipuli

Tunnettu jäsen
31.05.2007
8 334
48
48
Siis ei voi olla tosikaan et kaikki menee nyt ihan pieleen!!!
Ne pyykit(ei vieläkään kuivia)
Ja nyt se et ajattelin vähän värjätä hiuksia sinne reissuun, tollasella musta/sinisellä ja hei arvatkaa vaan onko hiukset sen kummemmat!!!
Mut jukoliste se miltä mun päänahka just nyt näyttää, se on erittäinkin mustansininen ja vaikka mitä!!!
Saako tota millään pois pestyä :'( :snotty: |O

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
:hug: Kaikki menee pjärsseelleen aina kerralla...

ja molemmat tuskailee hiustenvärjäyksen kanssa :D Raahaan sut huomenna messiin meahille :laugh:

No lähtisin kyllä ihan kiljuen jos ei olisi huomenna lähtö heti kun toinen kaveri pääsee töistä..
toinen kaveri vois ton ehkä pelastaa mut on lähdössä mukaan sinne möksälle ja sopinut parturiaikansa nyt niin et on valmis lähtemään viimestää kolmelta joten en halua enempää viivytyksiä enää..
Mä ehkä liotan tätä päätä sitte jossai tärpätissä koko yön :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:

ja molemmat tuskailee hiustenvärjäyksen kanssa :D Raahaan sut huomenna messiin meahille :laugh:

No lähtisin kyllä ihan kiljuen jos ei olisi huomenna lähtö heti kun toinen kaveri pääsee töistä..
toinen kaveri vois ton ehkä pelastaa mut on lähdössä mukaan sinne möksälle ja sopinut parturiaikansa nyt niin et on valmis lähtemään viimestää kolmelta joten en halua enempää viivytyksiä enää..

Kynsilakan poistoaineella lähtee

Alkuperäinen kirjoittaja Mies:

Jaa sitäkö mä tungen mun päänahkaani :'(
ootko sä nyt sama mies joka ehdotti päivällä et tunkisin pyykkini pakkaseen et ne kuivuis äkkiä :D

Voi ei jos asuisit täällä ni mun kuivuria saisit lainata :) mut kynsilakan poistoaineellla lähtee väri tai jos sitä et uskalla niin perusvoidetta - paksua runsaasti hierot ja peset saippualla ja uudestaan monta kertaa :) sillä lähtee jos on lähteäkseen, mun tyttö värjäs jollaki shok red aineella ja tolla lähti naamasta tahrat.

Jaa sitäkö mä tungen mun päänahkaani :'(
ootko sä nyt sama mies joka ehdotti päivällä et tunkisin pyykkini pakkaseen et ne kuivuis äkkiä :D

Joo, kokeilitkos neuvoa

Älä nyt tärpätissä sentäs... oliko joku shokkiväri vaiko ihan tavan väriaine jonka päähäs tälläsit?

No noita hiton live värejä!!!
Ei siis nyt shokkijuttuja tällä kertaa :D
Siis kun mä muistelin et nää on sika huonoja värejä, ei pysy päässä kun tyyliin päivän ja siksi ostin sen kun ajattelin alkaa hiuksia vähän pikku hiljaa vaalentamaan enkä halua mitään kauheeta kestomustaa siihen..
No tosiaan, ei se olekkaan nyt hiuksissa vaan päässä, voi vitsi et on hienoa!
Siis tää on pinki just se miksi sun pitäs ymmärtää miksi mä olen niin pessimistinen!!!! |O :D

Joo, kokeilitkos neuvoa

Ei ollut aikaa alkaa niitä veivailemaan kun piti päästä kaupoille mm tätä kirottua väriä ostamaan |O
Mut kyl mä luulen et noi tosta kuivaa :snotty:
Tai jotain pahaa niillekkin mun säkälläni tapahtuu, oottakaa vaan!

Niin mikä pyykkionkelma sul on? Tuunko hakee kuivuriin? :D

Kiitti hei, kyllä noi nyt ehkä tosta kuitenkin sitte kuivuu, ehkä :D
Mut jos ensi viikolla ehtisit ni voisit pistäytyä nyt sitte käymään kun N menee töihin kahteen ja tulee vasta yöllä ni seura ois ihkuu jos sulle joku päivä sopis :)

Älä nyt tärpätissä sentäs... oliko joku shokkiväri vaiko ihan tavan väriaine jonka päähäs tälläsit?

Siis kun mä muistelin et nää on sika huonoja värejä, ei pysy päässä kun tyyliin päivän ja siksi ostin sen kun ajattelin alkaa hiuksia vähän pikku hiljaa vaalentamaan enkä halua mitään kauheeta kestomustaa siihen..
Siis tää on pinki just se miksi sun pitäs ymmärtää miksi mä olen niin pessimistinen!!!! |O :D

Mitä, mä käytän aina liveä, kun se pysyy niin hyvin! (just vetäsin itsekkin punasta liveä päähän) :o

Miten hemmetissä se tarttui sun päänahkaan, mutta ei hiuksiin...?? Ei jymmärrä :/

Ootko jo kuin monta kertaa pessyt nuppis?

Juu ikuinen pessimisti ;)

Muoks. ja voisin nyt tullakkin, J:llä loma joten joutaa kattoon ipanoita :D Ellen sitten ota mukaani.....

Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Voi ei jos asuisit täällä ni mun kuivuria saisit lainata :) mut kynsilakan poistoaineellla lähtee väri tai jos sitä et uskalla niin perusvoidetta - paksua runsaasti hierot ja peset saippualla ja uudestaan monta kertaa :) sillä lähtee jos on lähteäkseen, mun tyttö värjäs jollaki shok red aineella ja tolla lähti naamasta tahrat.

N toi kynsilakan poistoaine on siitä paha juttu kun sitä ei ole.
Mä puren kynsiä tauotta ja syön myös kynsilakat nam enkä tarvitse poistoaineita x)

Mitä, mä käytän aina liveä, kun se pysyy niin hyvin! (just vetäsin itsekkin punasta liveä päähän) :o

Miten hemmetissä se tarttui sun päänahkaan, mutta ei hiuksiin...?? Ei jymmärrä :/

Ootko jo kuin monta kertaa pessyt nuppis?

Juu ikuinen pessimisti ;)

Muoks. ja voisin nyt tullakkin, J:llä loma joten joutaa kattoon ipanoita :D Ellen sitten ota mukaani.....

No varmaan siksi tarttu vaan päänahkaan kun mulla on ihan mustat hiukset jo, et toi sinisen sävy ei sitte tarttunut, päähän kyllä :headwall:
ootko muutes kokeillu letherheavenin noita shokkivärejä?
http://irc-galleria.net/view.php?nick=marina^&image_id=42947986
mulla tossakin näkyy jo juurikasvu ja väri noinkin hyvin päässä :)

Ja tuu joko yksin tai kera jonkun, ohan tossa neidin huoneessa touhuiltavaa..
Kun meillä noi isot vielä ensi viikon on poissa ni ei leikkikaveria täältä nyt löydy paitti toi pieni :)

Ja olen pessy kerran ton eka pesun jälkeen..
Koitan tota rasvakikkaa vielä :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuivuiko pyykit?

Kuivui ne :D
Just laitoin ne tohon valmiiksi kun pitäs joku matkalaukku löytää :)
Päänahasta lähti väri pois tytön suoristussuihkeelta, tuoksun pinkille muumille.
Naamassa ois vielä hommaa :D
mut ehkä tää tästä, oon saanut siivoiltuakin ja ajattelin miehelle hakea päivänkakkaroita pihalta keittiöön piristämään vkonloppua :D
Kai mul kohta tulee kauhee kiire pakata ja meikata ja vaikka mitä, mun tuurillani :D

Yhteistyössä