Siis vähintään kerran kuussa tai useammin. Ilmoittakaa ikä ja siviilisääty kiitos :flower:
En, ikä ja siviilisääty riittääAlkuperäinen kirjoittaja Lapsilisä:34, naimisissa ja haluatko tietää myös lasten määrän?
Ei kiitos Yritän pärjätä omilla rahoillani :saint:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:28,avoliitto,haluatko vielä tunnusluvun ja pankkikortin
Eiks se oo kaikille sallittuaAlkuperäinen kirjoittaja harvakarva:22, naimaton ja lapseton eli mulle bailaaminen onkin sallittua sitten
mun mielestä 1kerta kuussa on kyllä aikas helkkarin usein.....tietty kaikilla vähäs eri maku eri asiosta.....ja toisilla vähän huonompi makuAlkuperäinen kirjoittaja Tanssijalka:Ei kerran kuussa edes ole mitenkään kovin usein!?! oli sitten perheellinen tai ei. Kerran-kaksi viikossa on sen sijaan jo aika usein.
No niin minustakin. kuka kerkeää ja kuka viitsii rahansa tuhlata sellaiseen, kun tuntuu, ettei täällä kyllä selvinpäin baariinmenijöitä ole...Alkuperäinen kirjoittaja teeri:mun mielestä 1kerta kuussa on kyllä aikas helkkarin usein.....tietty kaikilla vähäs eri maku eri asiosta.....ja toisilla vähän huonompi makuAlkuperäinen kirjoittaja Tanssijalka:Ei kerran kuussa edes ole mitenkään kovin usein!?! oli sitten perheellinen tai ei. Kerran-kaksi viikossa on sen sijaan jo aika usein.