Ihan mahtava mies mulla!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maailman onnellisin nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Maailman onnellisin nainen

Vieras
Kaikki muut naiset suorastaan kahdehtii mua. Mun mies on:

- Komee ja pitkä
- Tyylikäs, mutta ei trendipelle
- Hyvässä työssä, tienaa hyvin
- Fiksu, filmaattinen ja supliikki

Lista on loputon. Tunnen, että omakin arvoni nousee tuollaisen miehen rinnalla. Mitään huonoa on suorastaan vaikea keksiä. Kaikki on niin täydellistä. Näin jo muiden naisten katseet, joissa yhdistyy kateus, ihailu - suoranainen palvonta miestäni ja meidän täydellistä elämää kohtaan: Ihanat lapset, ihana talo... Siis tästä pitäis kirjoittaa blogia oikeesti. Pieni ihanan täydellinen elämä.

Blogiin en kyllä kirjoittais sitä, että mies panee useita vieraita naisia. Eihän sitä tarvi kirjoittaa kun ei se itse edes myönnä sitä... Aikun ihana elämä.

Kaikki muut naiset suorastaan kahdehtii mua. Mun mies on:

- Komee ja pitkä
- Tyylikäs, mutta ei trendipelle
- Hyvässä työssä, tienaa hyvin
- Fiksu, filmaattinen ja supliikki

Lista on loputon. Tunnen, että omakin arvoni nousee tuollaisen miehen rinnalla. Mitään huonoa on suorastaan vaikea keksiä. Kaikki on niin täydellistä. Näin jo muiden naisten katseet, joissa yhdistyy kateus, ihailu - suoranainen palvonta miestäni ja meidän täydellistä elämää kohtaan: Ihanat lapset, ihana talo... Siis tästä pitäis kirjoittaa blogia oikeesti. Pieni ihanan täydellinen elämä.

Blogiin en kyllä kirjoittais sitä, että mies panee useita vieraita naisia. Eihän sitä tarvi kirjoittaa kun ei se itse edes myönnä sitä... Aikun ihana elämä.

Suoraan mun elämästä!!! Ainut vaan että todellakin kaikki muutkin naiset haluaisivat osuutensa tästä kaikesta...

Joo-o,tosi mahtavalta kuulostaa. Itse ainakin pidän miljoona kertaa mieluummin oman "tavallisen" mieheni,joka on keskipalkkaisessa työssä,kaikinpuolin ihan ok muttei mikään super. Paitsi super-rehellinen ja luotettava. Olen täysin varma ettei hän petä minua,ja se on mulle todella tärkeää.

En kadehdi koska olen niin epäluuloinen että kovin komea ja supliikki mies herättää minussa epäluottamusta. Kiiltokuva, Barbie-Ken. Ja kiitos kun vahvistit epäluuloni.

Etkö perhettä perustaessa kuunnellut miehen arvoja. Jos on tärkeää että toiset kadehtivat, on tiedossa raskas elämä. Ja mitä mies sanoi uskollisuudesta? Vai ettekö puhuneet?

[QUOTE="viiraska";24356206]En kadehdi koska olen niin epäluuloinen että kovin komea ja supliikki mies herättää minussa epäluottamusta. Kiiltokuva, Barbie-Ken. Ja kiitos kun vahvistit epäluuloni.

Etkö perhettä perustaessa kuunnellut miehen arvoja. Jos on tärkeää että toiset kadehtivat, on tiedossa raskas elämä. Ja mitä mies sanoi uskollisuudesta? Vai ettekö puhuneet?[/QUOTE]

Niin tietysti mies sanoi, että tulee panemaan useempaa naista avioliiton aikana. Mitä luulet ? Ei kai kukaan noin sano, uskollisuus on itsestään selvyys. Vaatimus nro 1. Tämä mun kirjoitus oli olevinaan sarkasmia.

EIkä meidän liitossa kaikki muukaan ole kohdallaan, mutta ai että se näyttää hyvältä ulospäin. Ja uskokaa mua, moni nainen elää tämmöisessä ja katsoo sormien välistä nuo pettämiset. Tai ei suostu uskomaan niitä eikä miettimään niitä.

Mutta en minä. Tämä avioliitto on ohi, mutta minä vielä mietin, että miten sen lopetan. Ja avioehtoa ei ole, joten ei ongelmaa siinäkään suhteessa.

• Tykkää
Reactions: Arwen Undomiel
[QUOTE="ap";24356232]Niin tietysti mies sanoi, että tulee panemaan useempaa naista avioliiton aikana. Mitä luulet ? Ei kai kukaan noin sano, uskollisuus on itsestään selvyys. Vaatimus nro 1. Tämä mun kirjoitus oli olevinaan sarkasmia.

EIkä meidän liitossa kaikki muukaan ole kohdallaan, mutta ai että se näyttää hyvältä ulospäin. Ja uskokaa mua, moni nainen elää tämmöisessä ja katsoo sormien välistä nuo pettämiset. Tai ei suostu uskomaan niitä eikä miettimään niitä.

Mutta en minä. Tämä avioliitto on ohi, mutta minä vielä mietin, että miten sen lopetan. Ja avioehtoa ei ole, joten ei ongelmaa siinäkään suhteessa.[/QUOTE]

Hyvä ap!!! :)

Mul on aika samanlainen mies. Paitsi ettei se ole komee eikä tyylikäs. Työtön on joten ei ees tienaa. On siinä silti hyviäkin puolia... Esim... ööö... ööö... niin se on aika pitkä. Pidän pitkistä miehistä. Ja ilmeisesti pitää muutkin naiset kun niitä se aina onnistuu iskemään.

Kohta lähden.

Yhteistyössä