Ihan loppu jo tähän raskauteen...

Janoschin tarinatuokio

Aktiivinen jäsen
19.08.2009
1 227
0
36
Ja vasta on puoliväli saavutettu :( Plussaamisesta taisi ekat 5 viikkoa mennä hyvin ja siitä on sitte alkanut erilainen vaivojen kierre... Yli 7 viikkoa särki päätä 4-5 kr/viikossa. Kun niistä päästiin, alkoi jatkuvat vatsapoltteet, joiden takia olen nyt ollut jo kuukauden sairauslomalla. Vatsapolteet jatkuu edelleen, syytä ei ole löydetty. Nyt sitte tähän päälle vielä oikean munasarjan kohdalla, tosin pinnallisena aivan järkyttävä viiltävä kipu, joka voimistuu, kun nousen istumasta tai lasken painoa oikealle jalalle... Mitä lie sekin...liitoskivuista puhumattakaan....

Esikoisen raskaus oli valehtelematta mun elämäni parasta aikaa, olin hyvässä kunnossa, pirteä ja aktiivinen. Nyt kaikkea muuta. Saa lapsiluku jäädä tähän kahteen, ellei sitten ole keksitty tapaa saada vauva ilman raskausaikaa

Anteeksi valitus
:ashamed: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
:hug: Olen myös raskaana toista kertaa ja kaikki vaivat melkein löytyvät :/ töissä vaikea olla mutta terkan mielestä mun pitää vaan tsempata.

Mä olen sentään sairauslomalla. Kaikki mahdollinen varmaan jo tutkittu, mutta mitään ei löydy. Lääkäri käski ottaa Panadolia ja "kärvistellä". Mutta heiii...psykiatrilla en muuten oo vielä käyny, josko se löytäis musta jotain ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Janoschin tarinatuokio:
:hug: Olen myös raskaana toista kertaa ja kaikki vaivat melkein löytyvät :/ töissä vaikea olla mutta terkan mielestä mun pitää vaan tsempata.

Mä olen sentään sairauslomalla. Kaikki mahdollinen varmaan jo tutkittu, mutta mitään ei löydy. Lääkäri käski ottaa Panadolia ja "kärvistellä". Mutta heiii...psykiatrilla en muuten oo vielä käyny, josko se löytäis musta jotain ;)

Mulla karmea närästys mikään ei auta,päänsärkyä ja supisteluja kun joudun käsittelemään 500-800kg lavoja.Mikään ei ole kuulemma vaarallista mä vaan oon ihan puhki työpäivän lopuksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Janoschin tarinatuokio:

Mulla karmea närästys mikään ei auta,päänsärkyä ja supisteluja kun joudun käsittelemään 500-800kg lavoja.Mikään ei ole kuulemma vaarallista mä vaan oon ihan puhki työpäivän lopuksi.

No johan on kumma, jos ei muka supistelut oo vaarallisia :o Varsinkin siis kivuliaat supparit. Mulla on itellä sellanen tunne, että jos ei vähintää tuu verta jatkuvalla syötöllä, niin eivät oikein ota tosissaan raskaana olevan vaivoja... Totta on, että raskaus ei ole sairaus, mutta voi se prkl silti viedä työkyvyn. Ite sain käydä 5 kertaa lääkärissä, ennenkuin sain lähetteen naistentautien polille. Ja siellä sitten tosiaan tämä autuaaksi tekevä kommentti: ota panadolia ja kärvistele.

Yhteistyössä