Täällä kans käydään loppumatonta taistelua karvoja vastaan. Ystävät aina ihailee ja huokailee tuuheita hiuksiani, mutta runsaan kuontalon seuralaisena kun tulee monta muutakin tuuheaa ruumiinosaa.... Bikinirajassa on paksumpi sänki kuin mieheni leuassa! Sääret ja kainalot höylään melkeinpä päivittäin suihkussa, ja se menee rutiinilla ja on ihan ok, mutta voi sitä bikinirajan rehevyyttä, apua! Ikinä en ole voinut höylätä bikinirajaa, menee iho pahasti rikki, shaverillä ajelin ensiksi pari vuotta, sitten rupes ainainen sänki ärsyttämään, ja kävin puolisen vuotta vahauttamassa kosmetologilla, rupes kasvamaan tosi pahasti sisään, vaikka kuivaharjasin ja kuorin ja rasvasin; inhoja näppyjä ja tulehduksia ja karvojen esiinronkkimista ja lopputulos oli kuin ois ollu jostain vesirokkomainoksesta... Tosi nättiä uimarannalla... Epiloin sitten itsekin koneella, kipeetä teki, eikä jälki tullut yhtään siistimmäksi. Sitten siirryin takaisin shaveriin, vaikka tuleekin sänkeä, niin sisäänkasvaminen helpottui (ei kuitenkaan kokonaan loppunut). Ajattelin jo, että olen ikuisesti kirottu häpeään ja kärsimään nivusnäppylöistä. Shaverillä ajelinkin sitten monet monet vuodet. Kokeilin kuukausi sitten sellaista Derma Clear-valoimpulssihoitoa, joka yllätti positiivisesti ekan kerran jälkeen. Siinä sellaisella valolla käsitellään alue, ja parin viikon päästä karvat alkaa tippumaan pois, mitä tummempi ja paksumpi karva, sen paremmin se toimii. Suositellaan 5-8 kertaa, niin lopputulos voi olla jopa lopullinen (olen skeptinen lopullisuuteen, mutta jos tuloksena on vaikka väheneminenkin, niin olen siitäkin ikuisesti kiitollinen) Maksoi maltaita, n. 100e kerta, nyt siis eka kerta takana, ja pitäis varata uutta aikaa, on nyt kasvaneet siis takaisin ja olen jo ajellutkin, mutta ei sisäänkasvamista!! Ei toimi siis vaaleille karvoille, ja kokeilinkin sitä vielä viiksiinkin (mulle on hittovie jossain vaiheessa tulleet sellaisetkin, kohta kai tulee äänenmurros) mut niihin se ei toiminu, oli kai sen verran vaaleemmat kuiteskin. Kokeilin viiksiin Veetin kylmävahaliuskoja (kasvoille tarkoitettuja), ja vaikka koskikin aivan sietämättömästi, ja oli seuraavan päivän vielä ylähuuli puuduksissa, niin lopputulos kyllä tyydyttää. Ai niin, ja bikiniraja minulla siis puolireidestä häpyhuulien reunaan, pinta-alaa siis riittää... Ja varsinaista puskaa sitten parturoin lyhyemmäksi, että näyttäisi hennommalta.
Kauheen pitkä sepostus tuli, mut vaikka karvoja on yli oman tarpeen, niin kai tähän on jo jotenki huumorilla oppinu suhtautumaan, ja kun ei tuo mieskään ole vielä niitä paennut, niin on sen oppinut itsessään hyväksymään. Kaikki ei ole aina niin helppoa, mielelläänhän sitä olis hennompi haituvoiltaan. Ja helpottaa omaa oloa, kun löytyy kohtalotovereita. :hug: