M
muttei kuitenkaan??
Vieras
Kuukautiset on nyt pari viikkoa myöhässä. Silloin kun niiden olisi pitänyt alkaa, maha oli muutaman päivän ihan samalla tavalla kipeä ja olin ihan varma, että ne alkaa hetkellä millä hyvänsä. Mutta mitään vuotoa ei siis kuitenkaan tullut. Onkohan mulla nyt joku hormonihäiriö ja ne jäi vain jostain syystä nyt tämän kerran tulematta? Voiko kuukautiset jäädä vain tulematta, vaikka olisi ihan selvät kuukautiskivut? Muutenkin mulla on tosi niukat ja lyhyet kuukautiset. Pillerit lopetin puoli vuotta sitten ja sen jälkeen tullut ihan säännöllisesti.
Tulee tietenkin mieleen, että olenkohan raskaana. Raskaus olisi mahdollinen ja toivottu, mutta olen tehnyt kaksi pissatestiä (parin päivän välein, kun menkat oli reilun viikon myöhässä), molemmat testit oli negatiivisia. Kuitenkin yleinen raskausoire näyttäisi olevan menkkamaiset kivut, eli niitä tässä nyt siis oli pari viikkoa sitten. Myös raudan makua suussa on ollut ajoittain muutaman kerran, muttei mitään muita oireita. Mitähän tämä nyt on, onko kellään ollut vastaavaa? Ja jos olen raskaana, niin ihme kun testit ei sitä näytä?
Tulee tietenkin mieleen, että olenkohan raskaana. Raskaus olisi mahdollinen ja toivottu, mutta olen tehnyt kaksi pissatestiä (parin päivän välein, kun menkat oli reilun viikon myöhässä), molemmat testit oli negatiivisia. Kuitenkin yleinen raskausoire näyttäisi olevan menkkamaiset kivut, eli niitä tässä nyt siis oli pari viikkoa sitten. Myös raudan makua suussa on ollut ajoittain muutaman kerran, muttei mitään muita oireita. Mitähän tämä nyt on, onko kellään ollut vastaavaa? Ja jos olen raskaana, niin ihme kun testit ei sitä näytä?