Ihan kauheaa, hullu flunssainen nainen yskäisi tänään päin vauvaani!!

• Viestiketjun aloittaja Kahuistunut
  • Ensimmäinen viesti
Kahuistunut
Siis ihan sekopäinen nainen, joku lääkitys päällä, hillui kaupungilla. Kun kävelin ohi vaunujen kanssa, yskäisi vaunuihin ja huusi että hahaa, nyt räkänokallasi on sikainfluenssa!!

Nostin äläkän, mutta nainen pääsi karkuun.

Siis ihmiset on ihan sairaita! Miksi ihmeessä kukaan tekee vauvalle tällaista! Oli tosi lähellä etten lyönyt!! Kiroilin kyllä erittäin raskaasti tms.

Vauvalle ei saa vielä rokotusta koska on 3,5 kk!! Minäkään en saa vielä, koska en kuulu riskiryhmiin.

Asia tapahtui tunti sitten, vauva nukkuu vaunuissa parvekkeella. Soitin terveyskeskukseen, ei ottaneet ollenkaan vakavasti, kaikenlaisia hulluja kuulemma nyt liikkuu, ja että tuskin tällä mitään tautia oli, kehotti tarkkailemaan tilannetta. Ei suositellut mitään lääkitystä.

Tietääkö kukaan voiko mahdollista tartuntaa enää ehkäistä?

cupcake
Sairas huumorintaju akalla! Ja enpä usko että hällä sitä oli, kunhan pelleili. Muutenkin se oli aika pieni mahdollisuus saada tautia niin, että joku aivastaa ja kävelet siitä esim ohi. Siis ei lähelläkään 50 prosenttia. Yskäisy on vielä vähemmän märkä kun aivastus...älä huoli! Tai tiedän että huolit, mutta ei kauhean suurta hätää nyt ole. Ja olet vaan tarkkana jos vauva sairastuu, kyllä siitä liki kaikki selviää!

ap
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miss päin? Kauheeta!
Imatralla.
Ei kun Porvoossa.Mikä sinä olet päättelemään toisten hulluuksia???
Anteeksi jos jos loukkasin sanalla "hullu". Mutta nainen oli epäsiististi pukeutunut, mölisi itsekseen, oli selvästi joko jonkun päihteen vaikutuksen alaisena, tai sitten muuten vain pahasti sekaisin. Siksi siis tiivistin kuvailuni sanaan "hullu".

ap
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miss päin? Kauheeta!
Imatralla.
Ei kun Porvoossa.Mikä sinä olet päättelemään toisten hulluuksia???
Anteeksi jos jos loukkasin sanalla "hullu". Mutta nainen oli epäsiististi pukeutunut, mölisi itsekseen, oli selvästi joko jonkun päihteen vaikutuksen alaisena, tai sitten muuten vain pahasti sekaisin. Siksi siis tiivistin kuvailuni sanaan "hullu".

Heh, olisi niin tälle palstalle tyypillistä jos tämä juttu kääntyisi lopulta ap:tä eli minua vastaan. Niin täällä usein käy.:-(

Ok, sovitaan että vedän sanan "hullu" takaisin, ja korvaan sen sanoilla "arvaamattomasti käyttäytyvä". Onko parempi?

äippä
Kaikenlaisia hulluja sitä on liikkeellä.

N. vuosi sitten joku hullu heitti palavan savukkeen ystäväni vaunuihin.

Itse en koskaan kulje ilman harsoa tai jotain liinaa aukon peittona.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
Kaikenlaisia hulluja sitä on liikkeellä.

N. vuosi sitten joku hullu heitti palavan savukkeen ystäväni vaunuihin.

Itse en koskaan kulje ilman harsoa tai jotain liinaa aukon peittona.
Sama täällä, paitsi nykyään vauva on alkanut hereillä ollessaan haluta katsella ympärilleen vaunuista. Vauva oli tuolloin juuri 5 min. aiemmin herännyt, ja olin ottanut harson pois suuaukon edestä.:-(

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Hui kamala!:
Mä olisin piessyt sen akan siihen paikkaan!!
Toivottavasti vauvasi ei nyt saanu tautia!
Ei ollut kaukana minullakaan, hihoja jo käärin, ja huusin että tule tänne niin saat turpiisi jne. , en varmaan käyttäytynyt kovin hyvin, ja ihmiset katsoi, mutta raivostuin ihan totaalisesti lapseni puolesta.

Muuten olen kiltti, tasainen ja rauhallinen, mutta jos joku uhkaa lastani, muutun hirviöksi.

Yhteistyössä