Ihan kamalaa olla yksin lapsen kans kotona!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Äläs nyt, ei teille kukaan hyökkää eikä niitä kummituksia ole olemassa :D
Minunkin on täytynyt opetella olemaan lasten kanssa välillä yön yli itsekseen, mies saattaa olla töiden takia pari yötä viikossa pois...
Asutaan ok-talossa, lähin naapuri 100m ja metsää ympärillä. Onneksi on tuo iso koiran rontti joka kyllä haukahtaa jos joku on oven takana ;)

Kiitos rohkaisevista kommenteista. Harkitsin jo ottavani lasillisen konjakkia, mutta sitten alkoi naapurissa bileet. Ei pelota enää kun kaikki äänet menee heidän piikkiin :)

Me ollaan lasten (2kpl ) kanssa viikot keskenämme täällä "korvessa", eikä mua pelota... Ei edes vaikka se outo hiippari hiipparoi ja vakoili meitä kesällä ja vaikka hirvet kävelee pihassa.
Tosin meillä on noi 2 koiraa, joten toki se varmaan auttaa myös asiaa, ettei niin pelota.
Anoppi just tänään tuumas, että kui sä uskollat olla täällä "yksinäs", hän ei kuulemma uskaltas olla ku katuvalojakaan ei näy.... :whistle:

Mun mies lähti työ matkalle ja oon lasten kans keskenään kotona. Pelko perseen alla täälläki =( päiväs aikaa ei mitää mut ku pitäs mennä nukkuu ni mielikuvitus rupee juoksee ja kuulen kaikki pienetki naksahdukset ja tietty ekana mielessä et joku yrittää sisälle.

Yhteistyössä