Ihan kamalaa, mulla on vauvakuume iskenyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ViciousDream
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ViciousDream

Jäsen
09.04.2007
558
0
16
:o Ei hyvänen aika. Tosi kiva kun olen niin mukavuudenhaluinen, että en halua kolmatta, mutta silti kattelen vaunuja netistä ja hoidan kavereiden vauvoja ja ihastelen niitä pihalla:whistle: Vauvat on niin ihania, mutta järki sanoo ettei enempää. Samperi sentään kun tuossa pihassa pyörii niin suloisia vauvoja vaunuissaan, että tekee mieli omaa =)

niin mullakin! mutta meillä on jo kolme,ja järki sanoo että ei enempää,mutta silti haluun :) ja vertailen jo netissä turvaistuimia,vaunuja yms..ja ittekseni niitä jo shoppailen mielessäni..

Samanlainen sairaus täälläki tehny jo jonkin aikaa tuloaan...Järjellä aatellen kyllä tajuan ettei sovi tähän hetkeen millään, mutta mitä se tunne järjestä piittaa!Onneksi on tuo kierukka niin en voi heittäytyä ihan noin vaan minkään tunteen matkaan ;)

Joo luojan kiitos, että on kierukassa tehoa vielä 2v.Opintoja jäljellä 2,5v ja nää meidän lapset on ihanan omatoimisia jo. Ovat siis 3v,1kk ja 4v10kk vanhoja. Jotenkin tuntuisi hankalalta hankkia enää tähän kolmatta. Alkaisi taas alusta kaikki. Olen jo antanut vauvatavaratkin pois.

Yhteistyössä