Ihan kamala ahdistus päällä,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
miten tämän saa loppumaan? Itseinhoa, -syytöksiä, ihan lamaantunut olo.
En haluaisi kuolla mutta tuntuu että minun pitäisi, olisi parempi jos kuolisin. Tai jos voisin käpertyä jonnekin, missä saisin olla ihan rauhassa, yksin...
Tällaistako on tulla hulluksi?

Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Auttaisi varmasti jos puhuisit jonkun psykologin kanssa esimerkiksi =) . Miksi haluat olla yksin? Täällä puhuminenkin auttaa kovasti :hug:

Koska en jaksa muiden asettamia odotuksia, pettymyksiä kun en pysty niitä täyttämään. Koska tunnen että kukaan ei pidä minusta, olen vain rasite rakkaimmilleni

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Auttaisi varmasti jos puhuisit jonkun psykologin kanssa esimerkiksi =) . Miksi haluat olla yksin? Täällä puhuminenkin auttaa kovasti :hug:

Koska en jaksa muiden asettamia odotuksia, pettymyksiä kun en pysty niitä täyttämään. Koska tunnen että kukaan ei pidä minusta, olen vain rasite rakkaimmilleni

Mitä sulta odotetaan? Ei sun tarvitse täyttää muiden odotuksia, elät omaa elämääsi etkä muiden.

Mulla ihan sama tilanne.Lapsia pitää vain ajatella,käydä yöllä katSomassa heitä nukkuvina,että jaksaisin pysyä elämässä kiinni.
Multa mies vaatii,että hoidan kaiken itse,koska hänellä on aina jotain parempaa tekemistä ja on paljon öitäkin poissa.Kotiin tullessaan mies vaatii seksiä.Mies vaatii tapaamaan hänen vanhempiaan ja näyttelemään,että kaikki on hyvin.Heitä ei saa huolestuttaa ja lapsenlapsilla heitä pitää ilostuttaa.Mies vaatii,että ymmärrän häntä kaikessa,vaikka hän laiminlyö perhettä koko ajan.
Ympäristö vaatii,että olen onnellinen,vaikka olen lopen uupunut.

Yhteistyössä