Ihan juu uusi takki(huutishuumoria)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Alkuperäinen kirjoittaja Piiku:
Haloo!!!!!!!!Ei siinä sanota,että olis uus!!!!!

Kuntoluokitus Uusi

Jaa siellä! No sitten sillä on varmaan tarkoitettu uudenveroista (vaikka sellainenkin kohta löytyy, kai...).
Mä en itse katso tuota kuntoluokitusta melkein koskaan, enemmin luotan sanalliseen kuvailuun ja valokuvaan :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
Jospa se o epähuomios pistäny kuntoluokitukseen uusi? Ku eihä tuo ny menis uudesta vaikka ois kuin tyhmä ihminen..

On tainnut samalle myyjälle käydä useampiakin lipsahduksia epähuomiossa...?

Niin no juu... Tuota kirjoittaessani en ollut katsonut palautteita. Tosin noiden palautteiden vuoksi en kyllä edes uskaltaisi ko. myyjältä mitään ostaakaan. Turhan riskialtista..

Jospa se o epähuomios pistäny kuntoluokitukseen uusi? Ku eihä tuo ny menis uudesta vaikka ois kuin tyhmä ihminen..

On tainnut samalle myyjälle käydä useampiakin lipsahduksia epähuomiossa...?

Niin no juu... Tuota kirjoittaessani en ollut katsonut palautteita. Tosin noiden palautteiden vuoksi en kyllä edes uskaltaisi ko. myyjältä mitään ostaakaan. Turhan riskialtista..

Äläs ny, se on hyvä tapa ajatella ihmisistä aina ekana hyvää ;). Osa meistä on vaan valmiiksi kyynisempiä.

Alkuperäinen kirjoittaja hulina:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Yllättäen saman myyjän paketteja on useampi hukkunut postissa..
kuinkahan yleistä muuten on että paketti hukkuu postissa?
mulle ei ole koskaan niin käynyt
Pakettia ei ole koskaan hukkunut, mutta huutiksessa lähettämiäni kirjeitä on viiden vuoden aikana hukkunut kolme. yksi niistä löytyi katoamisselvityksen jälkeen.

Äläs ny, se on hyvä tapa ajatella ihmisistä aina ekana hyvää ;). Osa meistä on vaan valmiiksi kyynisempiä.

:laugh: Jo vain tokkiinsa.. Mut kyllä huutiksessa mä ainakin olen realistisen kyyninen :p En huuda juuri koskaan jos on moniakin negoja joista huomaa, että vika myyjässä (tapa jolla vastaa negoihin kertoo myös paljon).

Yhteistyössä