Ihan huijausta Lastenmetsolan loppuale

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rysäyttelen muualla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rysäyttelen muualla

Vieras
Tuli sähköpostiin viestiä, että alen loppurysäys esim. Moonkids -50%, Villervalla -40% jne... No piip siellä mitään ole noilla prosenteilla, hitto mitä kusetusta :kieh:

Moonkidsit ylihintasia laatuunsa nähden ja villervallata ainakin trikoot olleet pettymys. Ja välikausitakin värit leves. Että silleen...mä satuin kerran tekemään hyvän löydön, oli 15e ystävämyynnissä yks inana metsolan takki. Muuten ei oikein jaksa kauheasti enää innostua...välillä ihan kiva tehä ite tai ostaa jotai aivan muuta.

Äskeiselle joka sanoi, että Villervallan trikoot on huonoja niin mä taasen olen ihastellut tyttärieni joululahjaksi saamia punaisia villervallan trikoopaitoja. Ovat hyvänlaatuisen oloisia ja tavallista trikoota paksumpia. Tosin en ole pessyt kuin muutaman kerran ne, joten en tiedä miten kestää pesuja vastaisuudessa.

Villervallan trikoopaidat eivät ole mitään huippuja, hirvittävän leveitä muuten mittoihin nähden ja nuhjaantuvat turhan nopeasti. Housut on hyviä.

Oli siellä kyllä alessa jotain jämiä, kun katselin. Metsolat tais olla -40% ja joitain kokoja jäljellä.

Yhteistyössä