no ei vaikuta leukemialta. mun tytöllä alkaa nenä vuotamaan verta, kun hemppa laskee liian alas. korjaantuu, kun hakee apteekista rautatabletteja ja syöttää kuurin sitä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;29439661:no ei vaikuta leukemialta. mun tytöllä alkaa nenä vuotamaan verta, kun hemppa laskee liian alas. korjaantuu, kun hakee apteekista rautatabletteja ja syöttää kuurin sitä.
No tein ratkasun että varasin huomiseksi yksärille ajan, saapahan sitten otettua sen ison verenkuvan ja kaikki selviää kerrallaYötyössä pitäs olla vaikka tuntuu että hypin seinille ja tekis mieli itkee ja seota
(
Soittelen lapsen isälle mutta lapsi kuulemma ihan normaali oma itsensä.
Lääkäri vaan määräs laajan verenkuvan tehtäväks maantaina mutta en pysty odottamaan, luin että jos leukemia niin pitää välittömästi hoitaa.
Katselin että tota trombosytopeniaa ollut jo ainakin 5v ajan.
no tietenkin tähän pyritään, mutta aina se ei vain onnistu, varsinkaan murkkuikäisen kanssa. tätä on ollut lapsesta saakka. tulee arviolta kerran vuoteenJos kerran tiedätte, että tyttärellänne on taipumusta alhaiseen hemoglobiiniin, niin eikö sitä kannattaisi hoitaa koko ajan, eikä kuureittain? Jatkuvalla hoidolla tarkoitan rautapitoista ravintoa, en rautatabletteja. Niillä rautatableteilla kun on, varsinkin pitkässä käytössä, tapana aiheuttaa muita oireita.
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;29439681:no tietenkin tähän pyritään, mutta aina se ei vain onnistu, varsinkaan murkkuikäisen kanssa. tätä on ollut lapsesta saakka. tulee arviolta kerran vuoteen
Tuli vielä mieleen, että millainen patja lapsella on? Jos se on homeessa? Keväällä siitepöly voi aiheuttaa oireita. Teillä oireet alkoivat keväällä, joten siitepölyallergia on voinut laukaista tilanteen. Oliko muillakin lapsilla keväällä nenäverenvuotoa vai tarkoititko, että heilläkin on ollut joskus?Mulla itselläni oli tuossa iässä anemiaa ilman mitään erityistä syytä. Lapsella taasen tuli noita nenäverenvuotoja herkästi. Ei tarvinnut kuin yöpyä yksi yö homeisessa hotellissa, niin veret tuli nenästä.
Onko lapsella / lapsilla mitään allergiaa?