Ihan gauhian pakko tunkea kuvia tänne kun olen niin innoissani uudistuneesta olkkaristani :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Sain vihdoin pestyä ja kiikutettua sisälle miehen isoäidin vanhan ompelu(kone)pöydän. Ja monen vuoden pähkäilyn jälkeen maltoin vihdoin tilata myös uuden maton. Vanha oli liian pieni olohuoneeseemme ja sitä oli TODELLA vaikea pitää siistinä.

Maalasin myös rottinkirahin tänään valkoiseksi, ulkona kuivuu vielä valkoiseksi maalattu lehtiteline, jolle pitää löytää nyt uusi paikka (oli ennen tossa ompelupöydän luona. Niin ja jalkalamppuun kyhään parhaillaan tilkuista uutta varjostinkangasta. Mutta jotenkin kyllä ainakin omasta mielestäni tuli valoisampi ja kodikkaampi nyt :)

Kaunista! itsellä on täysin erilailla sisustettu koti, enkä suostu ruskeaa/beigeä ottamaan talooni mistään hinnasta, mutta nämä kuvat ovat kyllä kauniit. On varmasti ihana tepastella tuolla villasukat jalassa :)

Kaunista! itsellä on täysin erilailla sisustettu koti, enkä suostu ruskeaa/beigeä ottamaan talooni mistään hinnasta, mutta nämä kuvat ovat kyllä kauniit. On varmasti ihana tepastella tuolla villasukat jalassa :)

On muuten tälläkin hetkellä villasukat jalassa :D. Mä olen jo monen monta vuotta tykännyt sävyistä joita kodissamme on. Ne luo mulle semmoista hyvää oloa, jota ei pysty kuvaamaan. Viis muodista, nämä sävyt on ja pysyy meillä varmaan aina. Jossain vaiheessa haluan (ehkä) maalata seinät valkoisiksi, mutta muuten värimaailma tulee pysymään samana.

• Tykkää
Reactions: Nyynä
Tavallaan ihan mukavaa, joskin hiukan kiusallinen tuo tuijotusasetelma. Ihmiset asettuvat sohvaan ja nojatuoliin istumaan ja tuijottamaan toisiaan. Jokailtaiset toljotusiltamat?

On muuten tälläkin hetkellä villasukat jalassa :D. Mä olen jo monen monta vuotta tykännyt sävyistä joita kodissamme on. Ne luo mulle semmoista hyvää oloa, jota ei pysty kuvaamaan. Viis muodista, nämä sävyt on ja pysyy meillä varmaan aina. Jossain vaiheessa haluan (ehkä) maalata seinät valkoisiksi, mutta muuten värimaailma tulee pysymään samana.

Sama täällä! mekin pidetään omat värimme, vaikka muoti vaihtuu :) tärkeintähän on, että itse viihtyy kotonaan :) mukavaa syksyä sinne!

Tavallaan ihan mukavaa, joskin hiukan kiusallinen tuo tuijotusasetelma. Ihmiset asettuvat sohvaan ja nojatuoliin istumaan ja tuijottamaan toisiaan. Jokailtaiset toljotusiltamat?

Olispa rakentamisvaiheessa osannut ymmärtää jotain niistä piirustuksista... Tai sähkösuunnitelmaa tehdessä hoksannut sijoittaa telkkaripistokkeet toiselle seinällä... tai jotain. On meinaan niin pirun hankalan mallinen olohuone. Tuo on oikeastaan ainut ratkaisu jolla saa katsottua sekä telkkaria että takkaa. Tuolilla istutaan yleensä jokseenkin poikittain ja sohvalla löhötään milloin milläkin kokoonpanolla.

Tuo kissa on aika helppo bongata tuolilta, mutta näkyykö sen takana lymyilevä koira miten hyvin? Tuli kissa just sattumalta mun kuvaussession aikana sisälle ja koira ei oikein vieläkään siedä kissaa. Seuraa sitä kuin hai laivaa ja vahtii ettei kissa vaan yritä liiaksi koiran reviirille tunkeutua :D

[QUOTE="aino";24377881]Oletteko kertoneet kissallenne ettei hän sovi sisustukseen?
Vaikkei minun tyylistäni olekaan niin todella kaunis koti.[/QUOTE]

Hih, kirjoitinkin just noista eläimistä :D. Koirahan valittiin muinoin sisustukseen sopivaksi ( ;) ), mutta tuo kissa on semmoinen reppana hylätty tapaus, joka vaan päätti muuttaa meille. Toisaalta kissa muutti meidän väliaikaiseen kotiin raksaamisen aikana ja sinne se sopi mainiosti. Eipä tuo voinut tietää että tullaan vielä muuttamaan :D