Ihan aikuisten oikeesti, kyl noi hoitajat sitten osaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Nyt ovat joukolla jääneet sairaslomille, saavat sitten sairausajan palkkaa ja sairastahan ei voi töihin pakottaa.
Tämäkö on sitä oikeaa NEUVOTTELU taktiikkaa??
Vierestä oon seurannut ja yrittänyt olla neutraali, mutta tää menee jo multakin yli.
Lehdestä siis luin että eilen oli esiavusta jäänyt 9 hoitajaa yhtäaikaa sairaslomalle (siellä on 10 hoitajaa normaalisti töissä )

Muakin alkaa jo rassaamaan koko touhu. Menee jo niin yli,kun ei halutakaan päästä sovintoon ollenkaan,saa nähä niin ne pompottaa nyt ja viimesenä yönä tehään joku ratkasu. Ite olen hoitaja,mutta tuo alkaa jo mennä niin yli. Ihmisten hengillä leikitään

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Muakin alkaa jo rassaamaan koko touhu. Menee jo niin yli,kun ei halutakaan päästä sovintoon ollenkaan,saa nähä niin ne pompottaa nyt ja viimesenä yönä tehään joku ratkasu. Ite olen hoitaja,mutta tuo alkaa jo mennä niin yli. Ihmisten hengillä leikitään

17% niille oli jo tarjottu mutta ei kelvannut
jos palkka on noin 2000 euroo niin olis sekin noin 350 euroo lisää palkkaa...

Mun kaveri ei allekirjoittanut isrtisanoutumis-ilmoitusta ettei menetä mitään, mutta sanoi jäävänsä heti saikulle jos irtisanoutumisiin asti mennään.. Eli TSOI fiksua !

Nostaisivat kaikkien alle2000e/kk olevien palkat siihen niin ei tarttis sit enään kenenkään valittaa!

Hoh hoijaa... Tää on nyt kyllä riistäytynyt täysin käsistä. Eihän tässä ole mitään järkeä. Toivottavasti joku laittaa tälle oikeasti stopin. Tää ei ole tehyläisten kannalta millään tavalla fiksua. No itsepähän kerjäsivät (hoitajat) ongelmia...

Kuka niille kirjoittaa saikkulomaa? Väärinperustein saikkulomaa kirjoittanut/antanuthan tekee väärin ja eikös häntä pitäisi rangaista. Nyt näyttää menevän liian pitkälle munkin mielestä.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä