Minä taas en ymmärrä sitä asettelua, että normista poikkeaminen on uskallusta elää.Mä en ehkä täysin ymmärrä aloituksen vastakkainasettelua, että uskallus elää ja muiden hyväksyntä olisivat toisensa poissulkevia.
Minä taas en ymmärrä sitä asettelua, että normista poikkeaminen on uskallusta elää.Mä en ehkä täysin ymmärrä aloituksen vastakkainasettelua, että uskallus elää ja muiden hyväksyntä olisivat toisensa poissulkevia.
Itse asiassa en mä tiedä onko Suomessa jotenkin enemmän sellaista kuin muualla. Esimerkiksi Espanjan tai Italian maaseudulla. Tai Yhdysvaltojen keskilännessä...Suomessa on ihan liian sulkeutunutta porukkaa. Kyyrätään siellä oman kodin nurkissa että "miten sekin..." ja "kuinka se nyt..." ja samalla huokaillaan kun "tekis mieli" ja "voi kun..." . Kysy, soita, tee aloite, tee itse elämästäsi sellaista kun sen haluaisit olevan!!!
Oikeastaan koko käsite on kummallinen. Eläminen ei liene uskalluskysymys vaan annettu fakta, kunnes ei.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27201655:Minä taas en ymmärrä sitä asettelua, että normista poikkeaminen on uskallusta elää.
Niinpä! Tai ylipäätään missään, kummallinen yleistys.Itse asiassa en mä tiedä onko Suomessa jotenkin enemmän sellaista kuin muualla. Esimerkiksi Espanjan tai Italian maaseudulla. Tai Yhdysvaltojen keskilännessä...
Niinpä.Oikeastaan koko käsite on kummallinen. Eläminen ei liene uskalluskysymys vaan annettu fakta, kunnes ei.
Samoin.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27201696:Niinpä.
Nyt just alkoi vähän arsyttää tämä aloitus.
Myös tuo, että ihailisin jotakuta. Ja tuollaisesta syystä.
Ärh. :xmas:
Suomessa on ihan liian sulkeutunutta porukkaa. Kyyrätään siellä oman kodin nurkissa että "miten sekin..." ja "kuinka se nyt..." ja samalla huokaillaan kun "tekis mieli" ja "voi kun..." . Kysy, soita, tee aloite, tee itse elämästäsi sellaista kun sen haluaisit olevan!!!
Mun elämästä ei tullut parempaa/surkeampaa sen takia, että luin tämän ketjun ja jopa vastasin siihen pari kertaa. Ärtymys on tunne siinä missä muutkin. On myös hyvä tiedostaa itsessään herääviä tunnereaktioita, sillä ne vaikuttavat usein omaan toimintaan.Kannattaa varmaan nyt sulkea tämä keskustelu jos ärsyttää. Miksi tietoisesti teette elämästänne surkeampaa ärsyyntymällä tällaisesta?
Siinä vaiheessa kun huomaat ärsyyntyneesi voit vaikuttaa tunnetilaasi monellakin tavalla.Mun elämästä ei tullut parempaa/surkeampaa sen takia, että luin tämän ketjun ja jopa vastasin siihen pari kertaa. Ärtymys on tunne siinä missä muutkin. On myös hyvä tiedostaa itsessään herääviä tunnereaktioita, sillä ne vaikuttavat usein omaan toimintaan.
Voiko ärsyyntyminen olla tietoista toimintaa?
Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;27201826:Tämä on vähän vaikea otsikko.
<mutta varmaan riittävän kiinnostava, että sen avaa.
Jotenkin se jättää pienen ajatuksen vaivaamaan.
Ja itse haluaisin ensin vaihtaa tuon sanan "uskaltavat" sanaan "osaavat".
ja alkaisin taas pohtimisen sitten alusta...mutta sittenhän se ei olisi enää se sama otsikointi.
Toisaalta, ehkä ne jollain tavalla kuitenkin tarkoittaisivat samaa?
Uskaltaa elää /osata elää.