"Ihaa" saapui kera Nasun ja Puhin...=)

Äsken kuulu olkkarista meteliä ja meteli voimistu keittiötä kohden... Minä ihmettelemään, että mikä hemmetti se tuo ääni on, kun ukot jo nukkuu.
Olkkarista saapui hämmästynyt irlanninsetteri jonka jalassa oli kiinni poikien Nallepuh halaa nasua foliopallo (ei oo vieläkään kaasut siitä lähteny) :D Koira oli aivan kun Ihaa aasi surullisen ja hämmentyneen näköinen vieressä kulkevasta pallosta... :heart:
Olisin kyl kuvan teille ottanut jos ois ollu pattereita kamerassa, sen verta koomisen näkönen tuo koira vanhus oli :D

:heart:
Ihanalta kuulostaa!!

Tosin kammoan niitä foliopalloja :eek:
Pienimmällä on jo pari viikkoa ollut miiska muuska (lue: mikki hiiri) pallo ja sekun menis kattoon asti, mutta pien paino pitää sitä palloa alempana.
Hitto kun oon monena iltana säikähtänyt että kuka mikä siinä seisoo, mutta ilmapallohan se vaan olikin!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 22:47 pelottava pontso kirjoitti:
:heart:
Ihanalta kuulostaa!!

Tosin kammoan niitä foliopalloja :eek:
Pienimmällä on jo pari viikkoa ollut miiska muuska (lue: mikki hiiri) pallo ja sekun menis kattoon asti, mutta pien paino pitää sitä palloa alempana.
Hitto kun oon monena iltana säikähtänyt että kuka mikä siinä seisoo, mutta ilmapallohan se vaan olikin!
Ihana tuo miiska muuska! :D
Meilläkin tuossa pallossa on se paino joten sillä se niin hienosti oli koiran jalkaan kiinni jääny ja urheasti Nasu ja Puh kulki ihan koiran vieressä :D Vieläkin naurattaa se näky... Toinen meidän koirista sitten kulki niiden perässä ja ihmetteli että mitä se eläkeläinen on taas keksiny... :LOL:

Voi toista :D Meillä Puuhis-pallo leijuu tossa pojan huoneessa ja nuorempi koira käy aina välillä tuijottamassa sitä kauhistunut katse silmissään... Eka iltana se paino sataa karkuun koko palloa, joka sentäs on vain 1/5 osa tuon koiran koosta. :whistle:

Yhteistyössä