IFA- salmiakin tv-mainos

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pessi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
se ifa-mainos on ihan paras katon sitä aina yuotubesta :)
kattokaa ihmeessä se mainos ketkä ei sitä oo vielä nähny! yuotubeen kirjotatte ifa mainos silllä mä sen ainakin löydän =))))

katoin sen ifa mainoksen youtubesta nii si siel oli joku 12 vuotias poika koittamas sitälol huono video muuten se on mun yhen kaverin kaverin kaverin tuttu et laittakaa jotain loukkaus reportia

Olin kaupassa kun pari siinä 10v poikaa osti noita pastilleja ja sitten alkoi lanteet heilua ja pylly pyöriä. En ole tiukkapipo, mutta kyllä se oli aika karsean näköistä ja kuuloista. Voisihan varmaan noita pastilleja mainostaa jollain muulla tavallakin.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Joo meidän 3 vuotias tyttö alkoi kans ketkuttaan takapuolta ihan samalla tavalla, ihan eri yhteydessä ja juuri silloin kun oli vieraita :D

Joo meillä kans! Alkoi yhtäkkiä keittiön tuolilla seisomaan ja ketkuttamaan ja lauloi uubeibe :D
Mä en ollut edes nähnyt koko mainosta ja menin ihan hämilleen et mitää sä nyt ja yritin pidättää naurua samalla, mut eihän se onnistunut.. :D
Itse mainos ei kyllä mun mielestä ole niin hauska, ihmettelen kun kaikki muut pitää.. :o

se on paras mainos hihi uu beibe beiibee ja se on nii hauska ei voi olla nauramatta ja kaikki luokal laulaa sitä koko ajan ja luokal on kaksoset ne on ärsyttävii ne on vaa niiku UU BEIBE BEIBE koko ajan

Alkuperäinen kirjoittaja kettu:
Jos Dna:n huumoristiset koulutyttö mainokset kiellettiin, niin onhan toi nyt vähintään samaa luokkaa... Auta armias mikä meteli olisi jo syntynyt jos miehen tilalla olisi nainen pehvaansa vatkaamassa! Että sitä tasa-arvoa vai mitenköhän se nyt meni...

tää on ihan viaton ja hauska. Lapset ku näkee tän niin haluaa tanssia mukana :laugh:

Yhteistyössä