If vakuutusyhtiön palautukset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rahaton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sulle on varmaankin sanottu korvausten lähteneen maksatukseen ja ifillä se tarkoittaa sitä, että rahat on sun tilillä parin viikon päästä.

Alkuperäinen kirjoittaja if on paskin vakuutusyhtiö;24577793:
Sulle on varmaankin sanottu korvausten lähteneen maksatukseen ja ifillä se tarkoittaa sitä, että rahat on sun tilillä parin viikon päästä.
Meillä if toiminut todella nopeasti. Alle viikossa kaikki asiat hoidettu sieltä päin. Erittäin tyytyväinen olen ja samaa kuullut myös monelta muulta.

Sanottiin et tällä vkolla....

Eli voi tulla viel tänään, vai miten Nordealla on ajoja?

Alkuperäinen kirjoittaja if on paskin vakuutusyhtiö;24577793:

[QUOTE="vempula";24577800]Meillä if toiminut todella nopeasti. Alle viikossa kaikki asiat hoidettu sieltä päin. Erittäin tyytyväinen olen ja samaa kuullut myös monelta muulta.[/QUOTE]

Taidat olla ifillä töissä...

Alkuperäinen kirjoittaja if on paskin vakuutusyhtiö;24577823:
Taidat olla ifillä töissä...
Ha ha.. en kyllä ole.. Heillä nykyään 24h takuu ja meillä ainakin toiminut. Ja olen muualtakin kuullut pelkästään hyvää, et sä olet kyllä eka negatiivinen...

mulle tulee 3 päivän sisällä siitä kun olen tehnyt vahinkoilmoituksen. ikuna ei ole kestänyt pidempään ja teen kuitenkin useita kuukaudessa( henkivakuutus joka maksaa kaiken lääkärikäynnin+bensat+lääkkeet).

Yhteistyössä