Idols-finaalin biisit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AnniHelena
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

AnniHelena

Vieras
Annan oma valinta: KT Tunstall: Someday Soon
Koopin oma valinta: Creedence Clearwater Revival: Have You Ever Seen the Rain

Tuomarien valinta Annalle: Katy Perry: Hot ´n´ Cold

Tuomarien valinta Koopille: The Killers: Somebody Told Me

Koopin valinta Annalle: Sting: Fields of Gold (Eva Cassidyn versio)

Annan valinta Koopille: Neil Young: Old Man

Anna ja voittajan biisi : Insomnia

Koop ja voittajan biisi : Insomnia

Mielenkiintoisen tästä tekee vain nuo tuomarien valitsemat. Muuten Anna joikaa keijutyyliinsä sitä samaa folkrockia mitä ennenkin ja Koop entiseen tapaansa ikivihreitä, kitaralla tällä kertaa säestäen. Ehkä noissa tuomarien valinnoissa näkee onko noilla yhtään kykyä venyä ja muuntautua.

Peten näkemisen toivossa (eiköhän ne yhdessä siellä jotain laula) katson kyllä finaalin vaikka ei nyt mitään väliä ja tunnelatausta siitä olekaan kumpi voittaa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena:
Annan oma valinta: KT Tunstall: Someday Soon
Koopin oma valinta: Creedence Clearwater Revival: Have You Ever Seen the Rain

Tuomarien valinta Annalle: Katy Perry: Hot ´n´ Cold

Tuomarien valinta Koopille: The Killers: Somebody Told Me

Koopin valinta Annalle: Sting: Fields of Gold (Eva Cassidyn versio)

Annan valinta Koopille: Neil Young: Old Man

Anna ja voittajan biisi : Insomnia

Koop ja voittajan biisi : Insomnia

Mielenkiintoisen tästä tekee vain nuo tuomarien valitsemat. Muuten Anna joikaa keijutyyliinsä sitä samaa folkrockia mitä ennenkin ja Koop entiseen tapaansa ikivihreitä, kitaralla tällä kertaa säestäen. Ehkä noissa tuomarien valinnoissa näkee onko noilla yhtään kykyä venyä ja muuntautua.

Peten näkemisen toivossa (eiköhän ne yhdessä siellä jotain laula) katson kyllä finaalin vaikka ei nyt mitään väliä ja tunnelatausta siitä olekaan kumpi voittaa.

Täytyy kyllä sanoa, etten nimeltä tunne ainuttakaan biisiä :ashamed: Voipi olla, että oon kuullut, mutta nimet ei sano mitään.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Fiona71:
Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena:
Annan oma valinta: KT Tunstall: Someday Soon
Koopin oma valinta: Creedence Clearwater Revival: Have You Ever Seen the Rain

Tuomarien valinta Annalle: Katy Perry: Hot ´n´ Cold

Tuomarien valinta Koopille: The Killers: Somebody Told Me

Koopin valinta Annalle: Sting: Fields of Gold (Eva Cassidyn versio)

Annan valinta Koopille: Neil Young: Old Man

Anna ja voittajan biisi : Insomnia

Koop ja voittajan biisi : Insomnia

Mielenkiintoisen tästä tekee vain nuo tuomarien valitsemat. Muuten Anna joikaa keijutyyliinsä sitä samaa folkrockia mitä ennenkin ja Koop entiseen tapaansa ikivihreitä, kitaralla tällä kertaa säestäen. Ehkä noissa tuomarien valinnoissa näkee onko noilla yhtään kykyä venyä ja muuntautua.

Peten näkemisen toivossa (eiköhän ne yhdessä siellä jotain laula) katson kyllä finaalin vaikka ei nyt mitään väliä ja tunnelatausta siitä olekaan kumpi voittaa.

Täytyy kyllä sanoa, etten nimeltä tunne ainuttakaan biisiä :ashamed: Voipi olla, että oon kuullut, mutta nimet ei sano mitään.

En kyl tunne minäkään!!!!!
 
Varmasti useimmat tuntee Have you ever seen the rainin viimeistään kun kuulee sen. Sitä minäkin jo ihmettelen jos ei ole koskaan kuullut Stingin Fields of Goldia... ei mullekaan sano mitään tuo KT Tunstall, Neil Youngia tunnen, mutta en ko. kappaletta. Ja nuo tuomaroen valitsemat uudemmat on ilman nimeltä outoja mutta luultavasti tunnistaa kun kuulee.
 
Jaah, ihan sama kumpi noista voittaa, tähdenlennoiksi jää kumpikin silti. Vaikka alusta saakka olin Koopin kannattaja, niin se muuttunut niin keikariksi kisan edetessä että ihan yököttää :/
 
Mulle jäi mieleen niistä alkukarsinnoista sellanen pieni vaalea tyttö, joka haaveili voittavansa idolsin ja sitten vaan kävis keikoilla laulelemassa ja vapaa-ajat istuis kahvilla kavereiden kanssa. Mun poika sitten väitti, että se olis tuo Anna. Ite kyl muistelin, että se pimu oli noin 16v, ettei olis anna, mut en sano mitään varmaks. Enpä ole sen alun jälkeen jaksanut seurata kyseistä kisaa, tykkään enempi american idolsista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Jaah, ihan sama kumpi noista voittaa, tähdenlennoiksi jää kumpikin silti. Vaikka alusta saakka olin Koopin kannattaja, niin se muuttunut niin keikariksi kisan edetessä että ihan yököttää :/

Mä kyllä uskon, että Anna pärjää myös myöhemmin, mutta Koopin menestykseen en usko. Käy kuin Jääskeläiselle aikoinaan.

 

Yhteistyössä