IDOLS 9.11 PINO

  • Viestiketjun aloittaja IDOLS
  • Ensimmäinen viesti
AnniHelena
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
no nyt muuten pete tippuu tai sit on selkee et teinipennut äänestää..
hyi hitto miten surkeesti laulaa... ja stailaus :x
Sun mielestä siis laulaa surkeasti, sulla ei taida olla äänikorvaa kun Pete pysy sentään nuotissa, toisin kuin esim Koop joka vetänyt usein falskisti...
:LOL: :LOL: voi hellanlettas sentään..ota ihan iisisti.
Katsos jokaisella on omat mielipiteensä laulajista. Mun mielestä Pete oli surkee ja sun mielestä ei, that's it :flower:
Näinhän se on ja :LOL: itsellesi :flower:
 
Turkilmas
Mä en tiedä noiden nimiä kun en oo kauheesti katsellut. Tänään kuitenkin kuuntelin ja se vaalea tyttö kolahti niin että itketti vielä hetki biisin jälkeenkin. Ja silloin kun itkettää, tietää että hyvin menee :D. Sit mä tykkäsin tosi paljon siitä sähäkästä mimmistä jolla oli kihara tukka ja revitteli. Niin ja sit tuo Pete nyt vaan on NIIN hyvä ja söpö kuin mikä.

Vähiten kolahti ehdottomasti se Kalle ja se Koop oli myös pettymys.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Mä en tiedä noiden nimiä kun en oo kauheesti katsellut. Tänään kuitenkin kuuntelin ja se vaalea tyttö kolahti niin että itketti vielä hetki biisin jälkeenkin. Ja silloin kun itkettää, tietää että hyvin menee :D. Sit mä tykkäsin tosi paljon siitä sähäkästä mimmistä jolla oli kihara tukka ja revitteli. Niin ja sit tuo Pete nyt vaan on NIIN hyvä ja söpö kuin mikä.

Vähiten kolahti ehdottomasti se Kalle ja se Koop oli myös pettymys.
Eli Anna ja Saana :)
 
EJK
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
no nyt muuten pete tippuu tai sit on selkee et teinipennut äänestää..
hyi hitto miten surkeesti laulaa... ja stailaus :x
Siis nimenomaanhan Pete oli tosi upeasti ja tyylikkäästi stailattu ja tulkitisi aivan loistavasti tänään =)
 

Yhteistyössä