ideoita polttareihin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaaso
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaaso

Vieras
nyt tarviis hyviä ideoita että saisin järjestettyä ikimuistoiset polttarit morsiammelle :) ei mitään hirveitä ryyppyjuhlia vaan sellaset että morisan nauttii ja sille jää hyvä mieli :)
pelejä, leikkejä, ohjelmaa (ei mitään hirveän kallista) mökki meillä ois mahis saada mutta mitä siellä vois keksiä? (saunomisen ja uimisen lisäksi?)

Kaverin polttareissa tehtiin kasvohoidot, pyydettiin tuttu naishieroja saunalle, kopisteltiin luudalla saunan seiniä, kun morsian kylpi-tämä kuulemma häätää entiset sulhaset pois. Viina ei kovin virrannut, ajateltiin, ettei satu mitään ja jää polttareista paha mieli iloisen mielen sijaan. Joskus oon ollut polttareissa, jossa kaaso juotti morsiamen ihan tolkuttomaan känniin (morsian oli tottumaton alkonkäyttäjä ). Kaaso sitten sammahti itse, ja me huolehdittiin oksenteleva morsian kotiin. Paha mieli oli varmasti kaikilla jälkikäteen.

me vietiin morsian aamutuimaan torille yöpuku päällä (housut ja paita) nurmikolle syömään aamupalaa.
aamupalassa oli kaikkea, hedelmiä, leipää, jne.. siis aivan mahtavaa oli istua auringon paisteessa viltin päällä ystävien seurassa. vailla kiirettä.

Mulla oli aivan mahtavat polttarit. Kaikki alko niin, että kaaso huijas mut ratsutallille yhtä hevosta kattomaan ja yhtäkkiä kaikki polttarivieraat juoksi pusikosta yllättämään. Ensin oli siis ohjelmassa ratsastusta, sit oli katettu piknikki semmoselle kalliolle mistä oli aivan ihana näkymä merelle. Siellä mun piti sitte allekirjottaa semmonen polttarilupaus etten karkaa kesken tai kosta myöhemmin jne. Sieltä matka jatku mäkiautoiluun mikä oli ihan huippukivaa, sen jälkeen mentiin kaason luo missä oli morsiusolympialaset (lajeina mm. hääkakunsyönti, morsiuskimpun heitto jne) sit oli morsiussauna ja kaaso oli koristellu heidän pihasaunan kuusen oksilla ja mulle tehtiin morsiustaikoja eli hierottiin selkään jauhoja, kananmunaa ja jotain mausteita ja vihdottiin. Sit mun piti juosta alusvaatteilla saunaa ympäri ja huutaa eksien nimiä.Sen jälkeen mentiin sisälle syömään tortilloja ja sit laulettiin karaokea minkä jälkeen mut puettiin afroditeksi ja lähettiin kaupungille missä mä myin rakkausrunoja. Viimiseks matka jatku yökerhoon.

Pahoittelen mahd. kirjotusvirheitä

Viime kesänä olin mukana tooooosi mukavissa polttareissa, joissa morsian ei halunnut hirveästi nauttia alkomahoolia (ei vain käytä sitä). Ensin huijattiin se hierojalle (aviomies muka hyvää hyvyyttään tilannut hälle sen ajan), jossa me odotettiin. Hieronnan jälkeen hieman kuvasuunnistusta ja sen jälkeen tapahtumarikas iltapäivä eräässä kaikenlaisia tapahtumia (mm. kelkkasafarit) järjestävässä paikassa. Meitä oli 2 joukkuetta ja lajeina jousiammunta, kirveenheitto, mönkijällä ajo ja mölkky. Sitten syönti ja perinteinen morsiussauna.

Mun polttareissa tytöt oli tehneet pientä grillievästä ruuaksi ja salaattia.
Ensin mun piti tehdä saunavasta koko porukalle :D Saunassa laitettiin suolaa selkään ja hakattiin vastalla (ettei vanha suola pääse janottamaan) :D Oli aika hauska juttu. Saunottiin ja uitiin. Saunan päätteeksi piti heittää vasta katolle (jos jää sinne, niin liitto tulee kestämään). Mulle puettiin lasten vaatteet (johtuen ammatista) tutteineen päivineen :D Palolaitoksella tehtiin ambulanssissa perusteellinen tutkimus, vietiin tikasautolla ylös ja jouduin alas köyden varassa. Sitten mentiin torille, jossa piti laulaa lasten lauluja pöydällä, sieltä poliisit tuli viemään putkaan. :laugh: Lopuksi mentiin vielä baariin. Koko illan mun piti myydä tikkareita ja kerätä kirjaan ohjeita naimisissa oloa varten.

Mulla oli itselläni tosi hauskaa, kännissä en varsinaisesti ollut (poliisitkin puhalluttivat 2 kertaa kun eivät uskoneet :laugh: ).

Alkuperäinen kirjoittaja Ittuli:
Mulla oli aivan mahtavat polttarit. Kaikki alko niin, että kaaso huijas mut ratsutallille yhtä hevosta kattomaan ja yhtäkkiä kaikki polttarivieraat juoksi pusikosta yllättämään. Ensin oli siis ohjelmassa ratsastusta, sit oli katettu piknikki semmoselle kalliolle mistä oli aivan ihana näkymä merelle. Siellä mun piti sitte allekirjottaa semmonen polttarilupaus etten karkaa kesken tai kosta myöhemmin jne. Sieltä matka jatku mäkiautoiluun mikä oli ihan huippukivaa, sen jälkeen mentiin kaason luo missä oli morsiusolympialaset (lajeina mm. hääkakunsyönti, morsiuskimpun heitto jne) sit oli morsiussauna ja kaaso oli koristellu heidän pihasaunan kuusen oksilla ja mulle tehtiin morsiustaikoja eli hierottiin selkään jauhoja, kananmunaa ja jotain mausteita ja vihdottiin. Sit mun piti juosta alusvaatteilla saunaa ympäri ja huutaa eksien nimiä.Sen jälkeen mentiin sisälle syömään tortilloja ja sit laulettiin karaokea minkä jälkeen mut puettiin afroditeksi ja lähettiin kaupungille missä mä myin rakkausrunoja. Viimiseks matka jatku yökerhoon.

Pahoittelen mahd. kirjotusvirheitä

Sul on ihania kavereita, kuulostaa ihan huippukivalle ja miten paljon vaivaa nähneet! =)