Mulla oli aivan mahtavat polttarit. Kaikki alko niin, että kaaso huijas mut ratsutallille yhtä hevosta kattomaan ja yhtäkkiä kaikki polttarivieraat juoksi pusikosta yllättämään. Ensin oli siis ohjelmassa ratsastusta, sit oli katettu piknikki semmoselle kalliolle mistä oli aivan ihana näkymä merelle. Siellä mun piti sitte allekirjottaa semmonen polttarilupaus etten karkaa kesken tai kosta myöhemmin jne. Sieltä matka jatku mäkiautoiluun mikä oli ihan huippukivaa, sen jälkeen mentiin kaason luo missä oli morsiusolympialaset (lajeina mm. hääkakunsyönti, morsiuskimpun heitto jne) sit oli morsiussauna ja kaaso oli koristellu heidän pihasaunan kuusen oksilla ja mulle tehtiin morsiustaikoja eli hierottiin selkään jauhoja, kananmunaa ja jotain mausteita ja vihdottiin. Sit mun piti juosta alusvaatteilla saunaa ympäri ja huutaa eksien nimiä.Sen jälkeen mentiin sisälle syömään tortilloja ja sit laulettiin karaokea minkä jälkeen mut puettiin afroditeksi ja lähettiin kaupungille missä mä myin rakkausrunoja. Viimiseks matka jatku yökerhoon.
Pahoittelen mahd. kirjotusvirheitä