V
vinkvink
Vieras
Hauskoja ja edullisia ideoita 30-vuotiaan morsiammen polttareihin. Ikinä en oo moisiin osallistunut ja olen niin ideaköyhä ettei päässä liiku mitään ajatuksia tuohon liittyen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Elkää vaan pukeko morsmsikkua mihinkään hassuihin vaatteisiin ja pistäkö myymään jotain hölmöä!Se ei aiheuta kuin myötähäpeää kaikissa.tehkää jotain erikoista.
Alkuperäinen kirjoittaja valas77:todella pidetty juttu on ollut erotiikkaväline esittely joka järjestetään polttarisankarin tietämättä hänelle....ja siitä tiedän että ovat pidettyjä koska kyseisiä kutsuja käyn itse pitämässä paljon polttariporukoille ja aina on ollut todella mukavaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja valas77:todella pidetty juttu on ollut erotiikkaväline esittely joka järjestetään polttarisankarin tietämättä hänelle....ja siitä tiedän että ovat pidettyjä koska kyseisiä kutsuja käyn itse pitämässä paljon polttariporukoille ja aina on ollut todella mukavaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Elkää vaan pukeko morsmsikkua mihinkään hassuihin vaatteisiin ja pistäkö myymään jotain hölmöä!Se ei aiheuta kuin myötähäpeää kaikissa.tehkää jotain erikoista.
Nimenomaan siis jotain kivaa, ei mitään noloa eikä tyhmää, niitä on joskus tuolla kaupungilla näkynyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Elkää vaan pukeko morsmsikkua mihinkään hassuihin vaatteisiin ja pistäkö myymään jotain hölmöä!Se ei aiheuta kuin myötähäpeää kaikissa.tehkää jotain erikoista.
Nimenomaan siis jotain kivaa, ei mitään noloa eikä tyhmää, niitä on joskus tuolla kaupungilla näkynyt.
Menkää vaikka ajamaan mikroautoilla tai sotimaan värikuulilla!Ei varmasti ole monikaan sitä ennen kokeillut!