Ideoita polttareihin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinkvink
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vinkvink

Vieras
Hauskoja ja edullisia ideoita 30-vuotiaan morsiammen polttareihin. Ikinä en oo moisiin osallistunut ja olen niin ideaköyhä ettei päässä liiku mitään ajatuksia tuohon liittyen.

Elkää vaan pukeko morsmsikkua mihinkään hassuihin vaatteisiin ja pistäkö myymään jotain hölmöä!Se ei aiheuta kuin myötähäpeää kaikissa.tehkää jotain erikoista.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Elkää vaan pukeko morsmsikkua mihinkään hassuihin vaatteisiin ja pistäkö myymään jotain hölmöä!Se ei aiheuta kuin myötähäpeää kaikissa.tehkää jotain erikoista.

Nimenomaan siis jotain kivaa, ei mitään noloa eikä tyhmää, niitä on joskus tuolla kaupungilla näkynyt.

todella pidetty juttu on ollut erotiikkaväline esittely joka järjestetään polttarisankarin tietämättä hänelle....ja siitä tiedän että ovat pidettyjä koska kyseisiä kutsuja käyn itse pitämässä paljon polttariporukoille ja aina on ollut todella mukavaa :D

pitäkää seksi tavara kutsut. itelläkin suunnitteilla kaverin polttarit mut ei meinaa tulla mieleen muuta kun nuo kutsut. mä oon ajatellu sellasia hemmottelu polttareita samalla, ettei aina olis niitä noloilu juttuja. syömään varmaanki johonki hienoon paikkaan, esim. hierontaa, meikkausta yms hemmottelua. en tiiä, otan kans ideoita vastaan

Alkuperäinen kirjoittaja valas77:
todella pidetty juttu on ollut erotiikkaväline esittely joka järjestetään polttarisankarin tietämättä hänelle....ja siitä tiedän että ovat pidettyjä koska kyseisiä kutsuja käyn itse pitämässä paljon polttariporukoille ja aina on ollut todella mukavaa :D

jos morsian oikeasti onkin ollut todella häpeissään mutta ei vaan ole kehdannut näyttää sitä?
minä ainakin teeskentelisin että hauskaa on mutta silti mua toi kyllä nolottais.

Alkuperäinen kirjoittaja valas77:

missä päin suomee pidät niitä?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Nimenomaan siis jotain kivaa, ei mitään noloa eikä tyhmää, niitä on joskus tuolla kaupungilla näkynyt.

Menkää vaikka ajamaan mikroautoilla tai sotimaan värikuulilla!Ei varmasti ole monikaan sitä ennen kokeillut!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Menkää vaikka ajamaan mikroautoilla tai sotimaan värikuulilla!Ei varmasti ole monikaan sitä ennen kokeillut!

nää ois kivoja
seinäkiipeily ois kans kiva...

kyllä musta polttareihin kuuluuvähän sitä myymis/nolaamis juttua..ei tietenkää oikeesti nolata toista vaan sen morsiammen mukaan milainen tyyppi on..
mä kun oon aikas rempseä niin mulla ei paljon muuta ollutkaan kuin tuollaista mutta silti oli hauskaa.

kaaso: asun 30km riihimäeltä joten sanotaan että noin 50km suuntaansa riihimäestä.olen pyrkinyt siihen etten lähe ihan mahdottomia matkoja ajeleen mutta aina voi kysyä jos siellä päin asustaa...

ja noin yleisesti ottaen emme kutsuilla pyri ketään nolaamaan.kutsut on asiallisia vaikkakin suurella huumorilla varustettuina.yleensä kutsujen järjestäjä tuntee sen verran polttarisankaria,että tietää jo kutsuista sovittaessa onko nämä kyseiselle henkilölle ja hänen huumorilleen sopivat kutsut.ja mitä olen saanut palautetta myös polttarisankarittarilta niin ovat olleet iloisesti yllättyneitä ei pahoillaan =)

Yhteistyössä