Ideoita kaivataan; isäni täyttää 60v, enkä tiedä mitä antaa lahjaksi..

  • Viestiketjun aloittaja tytär
  • Ensimmäinen viesti
Non compos mentis
Miten ois joku kurssi? On se sitten lavatanssia tai marttojen kokkikurssi tai vaikka espanjan alkeet? Siihen voi sitten kehittää jonkun oheistavaran, joka liittyy kurssiin jotenkin.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Miten ois joku kurssi? On se sitten lavatanssia tai marttojen kokkikurssi tai vaikka espanjan alkeet? Siihen voi sitten kehittää jonkun oheistavaran, joka liittyy kurssiin jotenkin.
Isäni on aika "juntti"----se ei oikein innostu tuollaisista.Eikä se ymmärrä merkkivaatteiden perään tai desing astioiden ym-joten niissäkin menisi raha hukkaan....Hankala tapaus.Matkustaa kyllä paljon ja talo ihan siisti ja iso jne mutta se ei laita rahaa sen mielestä turhuuksiin...Todella haastavaa. Äänikirjoista se tykkää-olisiko jotain uutta? tosin minusta se on aika "halpa" lahja...
 
Ei sillä oo merkitystä että itse voi ostaa.
Ostettiin appiukolle miehen siskon kanssa kalliimpi tyylikäs merkkikello ja sen taakse kaiverrus Isälle ja päivämäärä. ja ikä.
Omalle isälleni ostin hienon digikameran, koska tuo kuvaa aina kännykällään, enkä saa kuvista selvää. Nyt sitten ainakin tulee hienoja kuvia. (mun isällä ei oikeestaan ole ylimäärästä, mutta appiukolla kyllä)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Harmailija:
Ei sillä oo merkitystä että itse voi ostaa.
Ostettiin appiukolle miehen siskon kanssa kalliimpi tyylikäs merkkikello ja sen taakse kaiverrus Isälle ja päivämäärä. ja ikä.
Omalle isälleni ostin hienon digikameran, koska tuo kuvaa aina kännykällään, enkä saa kuvista selvää. Nyt sitten ainakin tulee hienoja kuvia. (mun isällä ei oikeestaan ole ylimäärästä, mutta appiukolla kyllä)
Vaikka isäni on "juntti" se omistaa tekniikasta kaiken uusiman eli sillä on kaikki kamerasta kännykkään ja kaikkea mitä ei tarvitsisikaan.Mietin että jos ostasin sille reino-tossut? tai tyynyn ja peiton-ikääntyväähän tulee hemmotellaa....Tai jotain luksusta, hemmottelua....Mutta mitä se tuon ikäiselle miehelle on?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Harmailija:
Ei sillä oo merkitystä että itse voi ostaa.
Ostettiin appiukolle miehen siskon kanssa kalliimpi tyylikäs merkkikello ja sen taakse kaiverrus Isälle ja päivämäärä. ja ikä.
Omalle isälleni ostin hienon digikameran, koska tuo kuvaa aina kännykällään, enkä saa kuvista selvää. Nyt sitten ainakin tulee hienoja kuvia. (mun isällä ei oikeestaan ole ylimäärästä, mutta appiukolla kyllä)
Vaikka isäni on "juntti" se omistaa tekniikasta kaiken uusiman eli sillä on kaikki kamerasta kännykkään ja kaikkea mitä ei tarvitsisikaan.Mietin että jos ostasin sille reino-tossut? tai tyynyn ja peiton-ikääntyväähän tulee hemmotellaa....Tai jotain luksusta, hemmottelua....Mutta mitä se tuon ikäiselle miehelle on?
Mun appiukkoni on juuri tuollainen mainitsemasi "juntti" joten mä kyllä edelleen myyn sulle sitä henk. kohtaisella lisällä maustettua kelloa :)
 
vieras
Mitenkäs olis lahjakortti jalkahoitoon. Me ostettiin mun isälle lahjaks jalkahoito ja se tykkäs siitä. Varas ihan itse jälkikäteen uuden ajankin, kun jalat tuli niin mukavan pehmeiks, kuulemma. Niin ja siihen samaan vois laittaa sit vaikka nuo Reino-tossut tai jotain muuta henkilökohtasta.

Me on muuten tehty ihan isänpäivälahjaks tyynyliina, joissa on lasten kädenkuvat ja sitten siinä lukee, että Hyvää yötä Pappa! Mukana meni myös tyyny, jonka päällä tuo tyynyliina oli.
 

Yhteistyössä