jesh :D mulla on kohta koko viikolle ruokalista :D
Micosa 27.06.2008 #27 Alkuperäinen kirjoittaja Heila: Alkuperäinen kirjoittaja niko06: Alkuperäinen kirjoittaja Heila: Alkuperäinen kirjoittaja Poppy: lihamureke? uusiaperunoita ja jotain lihaa? Click to expand... Perunat on kalliita nykyisin............. Click to expand... ostin uusia pottuja, oli 1,79e/kilo Click to expand... JEESUS SENTÄÄN!!!Sähän oot RIKAS!!!! Click to expand... Täällä oli 2,63?/kilo ja torilla 3?/kilo
Alkuperäinen kirjoittaja Heila: Alkuperäinen kirjoittaja niko06: Alkuperäinen kirjoittaja Heila: Alkuperäinen kirjoittaja Poppy: lihamureke? uusiaperunoita ja jotain lihaa? Click to expand... Perunat on kalliita nykyisin............. Click to expand... ostin uusia pottuja, oli 1,79e/kilo Click to expand... JEESUS SENTÄÄN!!!Sähän oot RIKAS!!!! Click to expand... Täällä oli 2,63?/kilo ja torilla 3?/kilo
niko06 27.06.2008 #28 Alkuperäinen kirjoittaja Micosa: Alkuperäinen kirjoittaja Heila: Alkuperäinen kirjoittaja niko06: Alkuperäinen kirjoittaja Heila: Alkuperäinen kirjoittaja Poppy: lihamureke? uusiaperunoita ja jotain lihaa? Click to expand... Perunat on kalliita nykyisin............. Click to expand... ostin uusia pottuja, oli 1,79e/kilo Click to expand... JEESUS SENTÄÄN!!!Sähän oot RIKAS!!!! Click to expand... Täällä oli 2,63?/kilo ja torilla 3?/kilo Click to expand... eihä nää mun potut si kalliita ollukkaa :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa: Alkuperäinen kirjoittaja Heila: Alkuperäinen kirjoittaja niko06: Alkuperäinen kirjoittaja Heila: Alkuperäinen kirjoittaja Poppy: lihamureke? uusiaperunoita ja jotain lihaa? Click to expand... Perunat on kalliita nykyisin............. Click to expand... ostin uusia pottuja, oli 1,79e/kilo Click to expand... JEESUS SENTÄÄN!!!Sähän oot RIKAS!!!! Click to expand... Täällä oli 2,63?/kilo ja torilla 3?/kilo Click to expand... eihä nää mun potut si kalliita ollukkaa :xmas: