Ideaparkin Ballot: Onko kukaan käynyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
Se mimmi kävi multa ostamassa vaatteita tossa kesällä ja osti 50 eurolla äitiyspakkauslaatikollisen reilusti pidettyjä vaatteita. Mietin vain, että millaiset hinnat mahtaa olla ja millainen on myytävien tuotteiden laatu? Viitsiikö lähteä ajelemaan Ideaparkiin sen takia?

Näytti olevan esim perus uusretro Lindexin body 3.90 ?. Mut erona kirppariin on kyllä tosi siistit toimitilat ja hienosti on laitettu esille :) houkuttelee ostamaan. Meinasin että veisin meidän vanhoja lastenvaatteita sinne :)

Mä kans mietin, että millainen se on. Tykkään kovasti Rouva Poppasesta ja siellä tulee käytyä usein ostoksilla. Pitänee mennä ens viikolla tsekkaamaan toi Ballot.

Kävin siellä viime viikolla ja musta oli aika kallista. Ja jotenkin se jaottelu uuden ja käytetyn välillä ei toiminut. Enkä mä kyllä maksaisi käytetyistä vaatteista ihan niin paljoa, varsinkin kun vaatteiden kunto oli mitä sattuu.

Käväisin tänään ja olin positiivisesti yllättynyt. Hinnat kalliimmat kylläkin kuin vaikkapa kirpparilla, mutta helpompi tehdä löytöjä kun vaatteet olivat nätisti esillä ja niitä oli helppo käydä läpi. Toisaalta tuleehan esimerkiksi huuto.netin vaatelöydöille hintaa kun postikulut tulevat päälle, että siinä mielessä samassa hintaluokassa pysytään. Esimerkiksi vauvan peruscollegehousut alk 2,95 ?, puserot samaa hintaluokkaa kunnosta riippuen. Merkkivaatteitakin näytti olevan joitakin. Name It:n vaatteet olivat yleisesti ottaen kalliimpia kuin esim. H&M:n. Ihan kiva oli poiketa, muttei kannata pelkästään Ballotin takia ajella.

Ballot on hyvä idea ja helppo asioida. Samantapainen lastenvaatekauppaa muistuttava on lastenkirppis Puotikuu Kangasalla. Siellä on myös viihtyisää ja siistiä ja lapsille oma leikkipaikkakin. En tiedä nettisivuja, mutta ihan nimellä ainakin itse löysin tiedot netistä.

Vanha ketju, mutta vastaan siltin. Minusta maksavat vaatteista huonosti, olisin saanut kirpparilla enemmän. Kun sitten katsoo, miten ovat itse hinnoitelleet ne käytetyt vaatteet.....

Joo vanha viesti, mut muille tiedoksi, että maksavat tosi vähän vaikka osa täysin köyttämättömiä. Jos olet ostanut kympin housut, maksavat käyttömättömistä noi 50 senttiä kpl. Eli kannattaa myydä itse. Jokainen tekee silti niinku parhaaksi näkee. Ite halusin kamat vaa pois silmistä. Se on bisnestä se mitä tekevät.