i ve got a problem

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja barb
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

barb

Vieras
mulla on viimeiset 2-vuotta ollu kauhea kuoleman ja sairauden pelko. pelot kohdistuu lähinnä aivoverenvuotoihin, veritulppiin ja sydäreihin. olen kanssa aika varma että nämä oudot olotilat mitä mulla välillä tulee on jotain paniikkihäiriötä.

yhtäkkiä saattaa tulla sellainen todella säikähtänyt olotila sydän alkaa hakkaamaan, henkeä ahdistaa, heikottaa, alan pelkää että nyt on kuolema tulossa.. muutaman kerran olen ollut niin lähellä etten oo lanssia tilannut itselleni. tietysti luulotautisena nyt sitten kuvittelen että nuo on ollu jotain sydärin tai keuhkotulpan oireita. mutta juu luulis tilanteen jo pahaksi mennyt jos tukos olis ku näitä "kohtauksia" tullut jo 1,5-vuotta.

nyt pitäis kohta aloittaa minipillerit ja taas on noita kohtauksia tullu enemmän.. vissiin jännittää ja pelottaa...

Jooh. Mulla kans noi oireet tulee lähinnä kun olen menossa nukkumaan ja rentoutunut. Yhtäkkiä päässä ikäänkuin kuuluu "naps" ja sellainen tunne että veri virtaa jossain kohtaa aivoja hetken voimakkaammin. Sitä ei tapahdu joka yö, mutta aina silloin tällöin. Silloin aina ajattelen, että joku verisuoni siellä päässä varmaan napsahti. Joskus samalla hetkellä näen ikäänkuin "kuvan" silmieni edessä että lasimaljakko tai lamppu menee rikki pieniksi sirpaleiksi. Havahdun, ja ajattelen että jos aamulla vielä herään, niin ei ollut mistään vakavasta kyse. :( Voimahalit ja tsempit sulle!

minulla on joskus myös tuollaisia outoja napsahduksia ja sitten sellainen jännä tunne kun jotain valuis pitkin päänahkaa tai pään sisällä. Lääkärin mielestä ne ei kuulu päästä vaan niskasta.. tiedä sitte kumpi on oikeassa.... mutta tuskin mitään vakavaa muutenhan me ei tässä enää oltais... :)

Yhteistyössä