A
AavikonNorsu
Vieras
uudella nimimerkillä, harmailin jonkun aika mutta nyt rekkauduin uudestaan. Kuka siis olen B) en mikään kova julkkis täällä mut kuitenkin
:wave:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:uudella nimimerkillä, harmailin jonkun aika mutta nyt rekkauduin uudestaan. Kuka siis olen B) en mikään kova julkkis täällä mut kuitenkin:wave:
Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:uudella nimimerkillä, harmailin jonkun aika mutta nyt rekkauduin uudestaan. Kuka siis olen B) en mikään kova julkkis täällä mut kuitenkin:wave:
Se jonka kuvan tunnistin kuvaketjussa? en muistanimerkkiä. Pitkät hiukset kuitenkin ja muistaakseni ruskeat?
Alkuperäinen kirjoittaja tavallinen äiti:Socialbutterfly vaimikäsenytoli. =)
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:uudella nimimerkillä, harmailin jonkun aika mutta nyt rekkauduin uudestaan. Kuka siis olen B) en mikään kova julkkis täällä mut kuitenkin:wave:
Se jonka kuvan tunnistin kuvaketjussa? en muistanimerkkiä. Pitkät hiukset kuitenkin ja muistaakseni ruskeat?
itseasiassa juu olen kuvapinoissa ollut.mistä arvasit
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:Alkuperäinen kirjoittaja tavallinen äiti:Socialbutterfly vaimikäsenytoli. =)
Juu
Alkuperäinen kirjoittaja tavallinen äiti:Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:Alkuperäinen kirjoittaja tavallinen äiti:Socialbutterfly vaimikäsenytoli. =)
Juu
Arvasin, kun ei ole pitkä aika kun jossain kuvapinossa sinut bongasin.
Welcome back! =)