Hyyyyyi!! Kakkajuttuja kesken ruokailun :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hyyyi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jaa että edelleenkään ei ole eroa onko bileissä sipsitarjoilulla vai ruokapyöydässä?? Ja ruokapöydästä on ok lähteä vessaan kesken kaiken.. Hyi saakeli... Ja kai nyt tässäkin tapauksessa se nachokulholle menijä on ne kätensä pessy??

Vastaa nyt miten äidin olisi pitänyt mielestäsi toimia? On se kumma jos on noin vahva mielipide, mutta ei kuitenkaan kerro miten sitten olisi pitänyt tehdä!

En mä tiedä miten sen olis pitäny tehdä :D Huutaa muksulle että venaa kunnes äiti on syöny? Musta oli vaan jotenki yökköä että kesken ruokailun lähdetään kakan hajuun :D Mut mähän en poistu kesken ruokailun vessaan muutenkaan ;)

Hah haa. Ap, sulle kyllä elämän realiteetit aukeaa jos joskus saat lapsia :D
Tuo on meillä enemmänkin sääntö kun poikkeus, että jompikumpi vanhempi joutuu ruokapöydästä pyllyä pyyhkimään/kakkavaippaa vaihtamaan. Lapset kun syö/syötetään ensin, sitten kun me vielä jäädään pöytään niin he menevät omiin leikkeihinsä ja kyllä siinä ruuan jälkeen alkaa suoli toimia.

Sulle voi tulla järkytyksenä sekin, että sitten kun on lapsia, tulee tilanteita että itsellä on ihan JÄRKYTTÄVÄ vessahätä, mutta sinne ei silloin pääse.

Ja aika monta ällöttävämpää juttuakin kyllä keksin kun tuo sinun kokemasti "kamaluus"... Hoh hoo :D

Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti;25596412:
Kummallisia juttuja. Ei tulisi mieleenikään pitää outona, jos kesken syönnin käy pyyhkimässä jonkun pyllyn. Töissä kun joutuu aina välillä käymään siivoamassa jonkun ison miehen isot ripulit vaipasta ja palamaan sitten takaisin syömään. Ja kyllä, pesen käteni aina sen jälkeen huolellisesti, mutta silti haistelen käsivarsiani ja katselen rinnuksiani, että näkyykä tai haiseeko paska. Ja syön sitten ruokani loppuun.

Niin ei hoitotyössä sanota asukkaalle/potilaalle, että odota mä syön ensin. Ei, vaan se homma mennään tekemään ja sitten tullaan takaisin syömään se oma ruoka. Ja toki käsienpesun ja desinfioinnin jälkeen.

Ap on joko provo tai sitten joku häiriintynyt hysteerikko jos ei tajua, että kesken ravintolaillankin voi käydä vessassa jos hätä tulee. En mä ainakaan ala pidättelemään ja saamaan oloa tuskaiseksi sen takia, mitä siinä enää pystyy nauttimaan jos joku on jo tulossa visiitille housuihin.

Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över;25596504:
Piti vielä lisätä, että en mä itsekään kyllä kesken ruokailun vessassa käy, mutta etkös sä kirjoittanut että tää lapsi oli syönyt jo?

Joo oli tää lapsi syöny mutta tässä ketjussa joku muu sanoi että voi itsekin käydä vessassa kesken ruokailun. Ja sitte alettiin puhumaan ravintoloiden vessoista, joissa ilmeisesti ihmiset käyvät kesken ruokailun koska eihän niillä muuta virkaa ole ;)

[QUOTE="Lähihoitaja";25596507]

Ap on joko provo tai sitten joku häiriintynyt hysteerikko jos ei tajua, että kesken ravintolaillankin voi käydä vessassa jos hätä tulee. En mä ainakaan ala pidättelemään ja saamaan oloa tuskaiseksi sen takia, mitä siinä enää pystyy nauttimaan jos joku on jo tulossa visiitille housuihin.[/QUOTE]

Mä ymmärrän eron ravintolaillan ja RUOKAILUN välillä ja mä en poistu vessaan kesken ruokailun mutta toki ravintolaillan aikana käyn vessassa.. Tää ei enää näytä liittyvän alkuperäiseen ihmetykseen koska mulla on ihan uusi ihmetyst että onko mulla ihan erilainen ajatusmaailma tästä asiasta että kesken ruokailun ei poistuta vessaan?? Okei no lapset saa mennä :D

Mä ymmärrän eron ravintolaillan ja RUOKAILUN välillä ja mä en poistu vessaan kesken ruokailun mutta toki ravintolaillan aikana käyn vessassa.. Tää ei enää näytä liittyvän alkuperäiseen ihmetykseen koska mulla on ihan uusi ihmetyst että onko mulla ihan erilainen ajatusmaailma tästä asiasta että kesken ruokailun ei poistuta vessaan?? Okei no lapset saa mennä :D

Mä kylläkin tarkoitin ravintolaillalla ruokailua... Kyllä olet todellakin erilainen. Ehkä sun kannattaisi puhua ammattiauttajan kanssa kun koet niinkin tavallisen asian kuin ulostaminen/virtsaamisen niin kamalaksi, että sitä ei voi tehdä kesken ruokailun. Ei ole kovin terve ajattelutapa sulla.

tieäkkö että lapsilla käy joskus niin että kun ovat syystä tai toisesta pantanneet kakkaa niin se kakka saattaa tulla heti ruokailun aluksi, muutaman suupalan jälkeen. sitten alkaa piereskely ja tuolilla kiemurtelu, pakkohan ne on pistä kakalle ja tulevat takaisin jatkamaan syömistä toimituksen jälkeen.

[QUOTE="annika";25596575]tieäkkö että lapsilla käy joskus niin että kun ovat syystä tai toisesta pantanneet kakkaa niin se kakka saattaa tulla heti ruokailun aluksi, muutaman suupalan jälkeen. sitten alkaa piereskely ja tuolilla kiemurtelu, pakkohan ne on pistä kakalle ja tulevat takaisin jatkamaan syömistä toimituksen jälkeen.[/QUOTE]

Okei mä ymmärrän nyt että lapset käy vessassa ja vanhempien on kesken ruokailun mentävä sinne kakan hajuun mutta nyt mä hämmästelen jo sitä että aikuiset ihmiset jättäisivät ruokailun kesken poistuakseen vessaan... Yök!

Yhteistyössä