hyytymiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Menkoissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Menkoissa

Vieras
Menkoista tässä taas kerran kärsiessäni aloin miettiä, että kuinkahan yleistä on, että vuodossa on melko paljon hyytymiä. Minulla hyytymät ovat hyvin tavallisia ja niitä tulee, melko isojakin (?) joka kierrossa, lähes jokaisella wc-käynnillä.
Kertokaa omia kokemuksianne!

Toinen kysymys liittyy samaan asiaan. Olen kuullut, että joillekin on tullut menkat vaikka ovat olleet raskaana. Kertokaa kokemuksia tästäkin, onko vuoto ollut normaalia, voiko silloin tulla hyytymiä?

Kiitos jos jaksatte valaista asiassa! :)

Minulla myös 3 päivää tulee hyytymiä täynnä, esim. hyytymä voi olla 6-7 cm pitkää klönttiä...Olen myös ihmetellyt, onko muilla yhtä runsas verenvuoto.

Mulla myös muutamia hyytymiä vuodossa yleensä runsaimpana vuotopäivänä, ja silloin myös kivut kovimmat. Hyytymät on sellasia euron kokoisia klimppejä, jotkut jopa harmahtavia. Välillä vakuttaa kun ois varhainen keskenmeno. Mutta tuskin siitä on voinu olla kyse...Hyytymiä on oikeastaan tullut mulle nyt viime vuosina enemmän kuin aikaisemmin, samoin epäilyttävinä oireina ollu nelisen vuotta tuhruttelu ennen menkkojen runsaan vuodon alkua, ja epäily endometrioosista.

Menkoissahan on kyse siitä että kuollut ja turha limakalvo valuu pois... oonkin ihmetelly miten jollakin voi olla tosi niukat vuodot, eikö se silloin kerro siitä että myös limakalvo aika ohut(?!)

Onko joku selvitelly enemmän hyytymien taustaa?

Yhteistyössä