Paljon voimia Hyytikselle ja läheisille. Hienoa että kasvain on saatu leikatuksi. Toivottavasti Hyytis toipuu vielä entiselleen.
Mä aloin oikein miettimään näitä epäilijöitä, jotka on tähänkin ketjuun kirjoittaneet aika uskomattoman ilkeitä ja pahoja juttuja. Puhumattakaan niistä lukuisista epäilys- ja arvosteluketjuista joita tänne on nyt syntynyt pilvin pimein.
Niin... mua ei loppujen lopuks edes kiinnostais onko Hyytis todellinen ihminen vai joku trolli. Ja vaikka epäilisin jälkimmäistä, niin ihan oikeesti en koskaan uskaltais lähteä suoltamaan tuollaisia ilkeyksiä ja panetteluja tänne. Ihan vaan siksi että AINA on mahdollista että itse on väärässä. Ilmeisesti kaikilla ei ole kykyä asettua toisen asemaan. Voin vaan kuvitella miten pahalta tuntuu Hyytiksen siskosta ja ystävästä lukea tätä moskaa lukuisia ketjuja. Samaan aikaan kun läheinen ihminen on sangen vakavasti sairas eikä ole tietoa toipuuko jne.
Okei, joku voi taas todeta että tämä on vaan nettifoorumi eikä täällä kukaan tunne toisiaan. Mä taas heitän vastakommentin: mitä sitten? Onko todella niin että aikuiset ihmiset voivat käyttäytyä TODELLA ilkeästi ja mauttomasti ihan vaan siksi että sen voi halutessaan tehdä anonyymisti? Miten sitten normaalit käytöstavat? Miten inhimillisyys? MIKSI täällä saisi olla kuin pahainen elukka?
Mä ymmärrän että jotkut epäilee Hyytistä trolliksi. Onhan hänelle sattunut ja tapahtunut vaikka mitä. Enemmän kuin monella koko elämänsä aikana. Ja voihan olla että jossain vaiheessa tosiaan tulee ilmi että kuplaa koko tragedia (mitä mä en siis usko tapahtuvan). Mutta SILTI. Eikö ole HUOMATTAVASTI nolompaa vedellä vyön alle ja kirjoitella mauttomuuksia kuin että luottaisi kirjoitettuun, tuntisi empatiaa ja ehkä joutuisi pettymään?
Epäilkää. Älkää yhtään uskoko koko tapahtumaan. Sovittakaa Nanna, Hyytiksen sisko (sorry, nikki unohtui) ja Hyytis yhdeksi häiriintyneeksi ihmiseksi. Tehkää tuo kaikki jos kerran täytyy ja niin haluatte. Mutta ihan vaan osoittaaksenne olevanne inhimillisiä (ja täyspäisiä) ihmisiä: pitäkää omana asiananne. Jos täytyy, niin tulkaa pilkkaamaan vaikka sitten jos juttu osoittautuu keksityksi. Mutta älkää hyvät ihmiset tarkoituksella täällä satuttako näitä ihmisiä Hyytiksen ympärillä. Kun te ihan oikeesti voitte myös olla väärässä.