hyytiksesta taas..saa nauraa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jäis kyl ostamatta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitäs noista? Kyllä tuollaisia (kuviottomia) Kuomia näkee päiväkodin eteisessä moniakin. Hyvä perusteluhan tuo oli tuo "erottuu joukosta". Hinnasta en osaa sanoa, varmaan oli hieman kallis hinta.

Tosi hyvät vuodelta -80 ja ei ole kun 7 lasta tallustanut näillä ;)
Toisaalta mua aina vähän säälittää kun tulee mieleen että on pakko olla rahasta TOSI tiukkaa kun kehtaa ihan pokalla myydä tuollasta kamaa

Minusta noi on ok eikä hintakaan paljoa oo, vaivaiset 8e! Ilmankos mun huutiskohteisiin ei huutoja pahemmin tullukaan :D Ilmaiseksiko pitäisi kaikki laittaa? Kyllä mä oon ostanu ihanreiluilla hinnoilla kuiten. Oikeesti, mikä vika noissa on?

Alkuperäinen kirjoittaja ainut hulluko:
Minusta noi on ok eikä hintakaan paljoa oo, vaivaiset 8e! Ilmankos mun huutiskohteisiin ei huutoja pahemmin tullukaan :D Ilmaiseksiko pitäisi kaikki laittaa? Kyllä mä oon ostanu ihanreiluilla hinnoilla kuiten. Oikeesti, mikä vika noissa on?

Kaamee hinta ikivanhoista kengistä,hei haloo..ei oo kuomat vaan jotku alekaupan toppasaappaat 80-luvulta..juu eikä muute o hintavarauskaan ylitetty..huooh.

Alkuperäinen kirjoittaja ainut hulluko:

ai ei oo kalliit jos uudet aidot kuomat saa 26.90e??no mä en ostais ees eurolla

Ei Hyytikyppysellä ole lapsia.

Ja nuo kengät todellakin oli sellasta kamaa, että enintään pelastusarmeijalle tuollaiset. Ei millään pahalla siis, mutta joillakin tuo realismin taso vähän heittää.

Yhteistyössä