Eilen kevensin jo syömisiä salaattiin ja tunnin kuntopyöräilyn päätteeksi hörppäsin heraprotskupirtelön.
Tänään en olekaan syönyt vielä yhtään mitään, ei ole nälkä, eikä heikotuskaan, vaikka lasten kanssa on juostu kaupoilla ym. Lapset tietty saivat kunnon ruuan, kun tultiin kotiin.
Laitoin äsken kuolleenmerenmutakasvonaamion ja rasvoja, tällaista hemmottelua tässä ohella
En tiedä kannattaako tehdä liikuntasuorituksia nyt, kun ajattelin tehdä ihan puhtaan paaston. Viimesimmästä yrityksestä onkin jo useampi vuosi. En tiedä miten onnistuu, 3 päivää olis varmaankin aika hyvä ? En usko, että on mitään haittaakaan, että sitten muutaman päivän päästä ajattelin siirtyä ensin hörppäilemään ravinteikkaita pirtelöitä ja jatkaa kevyellä linjalla (karppaus?). Painon pudotus ei ole tarkoitus lainkaan, olen 164/54, vaan ihan hyvinvoinnin kannalta. Jokainen ketä aihe kiinnostaa varmaan löytää kirjallisuuden ja googlen? avulla hyviä puolia tällaiseen, ettei minun tarvitse perustella
Mä tässä kerkesinkin jo syömään joulun herkut ja jouluruokia maistelemaan, niin ei ole minkäänlaisia kiusauksiakaan ja suklaata ei tee yhtään mieli, eikä mitään ilmelää, joten sen puolesta aika helppoa.
Onko kokemusta kenelläkään paastosta ?
Tosiaan mulla on niin hyvä olo vielä, että voisi lähteä vaikka lenkille, mutta katsotaan miten pitkään....onko illalla enää, tai huomenna ?
Tänään en olekaan syönyt vielä yhtään mitään, ei ole nälkä, eikä heikotuskaan, vaikka lasten kanssa on juostu kaupoilla ym. Lapset tietty saivat kunnon ruuan, kun tultiin kotiin.
Laitoin äsken kuolleenmerenmutakasvonaamion ja rasvoja, tällaista hemmottelua tässä ohella
En tiedä kannattaako tehdä liikuntasuorituksia nyt, kun ajattelin tehdä ihan puhtaan paaston. Viimesimmästä yrityksestä onkin jo useampi vuosi. En tiedä miten onnistuu, 3 päivää olis varmaankin aika hyvä ? En usko, että on mitään haittaakaan, että sitten muutaman päivän päästä ajattelin siirtyä ensin hörppäilemään ravinteikkaita pirtelöitä ja jatkaa kevyellä linjalla (karppaus?). Painon pudotus ei ole tarkoitus lainkaan, olen 164/54, vaan ihan hyvinvoinnin kannalta. Jokainen ketä aihe kiinnostaa varmaan löytää kirjallisuuden ja googlen? avulla hyviä puolia tällaiseen, ettei minun tarvitse perustella
Mä tässä kerkesinkin jo syömään joulun herkut ja jouluruokia maistelemaan, niin ei ole minkäänlaisia kiusauksiakaan ja suklaata ei tee yhtään mieli, eikä mitään ilmelää, joten sen puolesta aika helppoa.
Onko kokemusta kenelläkään paastosta ?
Tosiaan mulla on niin hyvä olo vielä, että voisi lähteä vaikka lenkille, mutta katsotaan miten pitkään....onko illalla enää, tai huomenna ?