Hyvinkää ja lähiseutu

Heippodei! Täällä toinen seuraa kaipaileva. Muutimme hyvinkäälle keväällä, enkä todellakaan tunne täältä ketään. Mammalomaa viettelen ja odotan, että pääsisin synnyttämään ;) LA oli maanantaina, joten "yliajalla" jo mennään.

Kahvittelu ja lenkki seura olisi kivaa :) Jos kiinnostaa laita mailia m-allu@hotmail.com

-Manti82
 
moikkelis :) täällä kans yksi äippälomalla oleva suurperheen mude jolla ikää tasan 30vee mutta elkääpä säikähtäkö :whistle: ;)
kahvittelu seuraa kaipailee myöskin. heittäkääpä meilillä meikäläistä miilukka@wippies.com niin treffaillaan
 
HipHei! :wave: Saanen änkeä itseni tännekin, täällähän olikin pari ketjua Hyvinkään äideistä. Olemme juuri muuttaneet Hyvinkäälle enkä tunne ketään kotiäippiä täältäpäin, joten kaffe/kirppis/shoppailu/puistoilu ym. seura olisi enemmän kuin tervetullutta. Itse olen 28v ja hetken vielä töissä, esikoinen 1v6kk ja pikkukakkosen la on toukokuun lopulla.

Yv:tä saapi laitella tai kuten jo aiempaan ketjuun kirjoitin, niin muutoin alan teitä pomppittamaan :whistle: ;)
 
Kaippa minäkin voisin tänne ketjuun ilmoittautua. Muutettiin viikko sitten tähän ihan Hyvinkään keskustaan. Etsitään seuraa kahvitteluun, puistoiluun, bilettämiseen, himoshoppailuun, raportoimiseen nje. Minä + Tyttö 1v 3kk kiinni saa: Cupcakehousewife@gmail.com :p
 
22-vuotias kotiäiti ja 5kk tyttövauva kaipailevat kahviseuraa. Olen asunut koko ikäni Hyvinkäällä ja viime vuoden kesällä muutettiin Tuusulaan, mutta ahkerasti Hyvinkäällä käydään edelleen.
Eikö voisi järjestää jotain yhteistä tapaamista esimerkiksi johonkin kahvilaan ja kaikki halukkaat voivat tulla mukaan?
 
Kaikki tuntuu olevan ihan sieltä Hyvinkäältä paitsi supu1 :eek:

Me ollaan avokin ja tulevan pienokaisen kanssa muuttamassa Nukariin syksyllä,eli onkohan siel Nurmijärven suunnal ketään äitejä ja lapsia kavereita vailla?:)
 
Moikkamoi!
Kuulkaas Hyvinkääläiset täällä tosi aktiivista mammatoimintaa jos haluatte lähteä sinne missä muitakin. Keskiviikkoisin on Hyvinkään avoimessa päiväkodissa Pikku Veturissa klo 13-15.30 vauvatreffit, jossa mukana toiminnassa aktiivisesti unikouluohjaaja. Siellä käy tosi paljon porukkaa. Seurakunnalla on maanantaisin pilttipiiri Pappilankadulla klo 14-16 ja muskari keskiviikkoaamuisin.
Mukaan vaan!
 

Yhteistyössä