Hyvin, hyvin mielenkiintoinen tapahtuma. (käytetty kortsu vessan roskiksessa ja kootut selitykset..)

En juurikaan käytä yläkerran vessaa, mutta tänään laitoin roskaa sinne ja huomasin siellä käytetyn kortsun. Menin kysymään asiasta mieheltä, joka meni melko vaikean näköiseksi. Tiedättehän, mustuaiset suurina ja silmät lautasina kuin jänis ajovaloissa. Hetken mietti ja sanoi sen olevan peräisin minun hieromasauvastani. Kysyin, että mitä se sillä oli tehnyt. Kuulemma työntänyt hanuriinsa. Kuulosti aika uskomattomalta, joten sanoin että paras keksiä vähän parempi selitys ja menin alakertaan. Hetken päästä mies tuli alas ja sanoi, että "toinen vaihtoehto on, että kaveri on paneskellut yläkerrassa". TOINEN VAIHTOEHTO??!! Kysyin, että eikö se itsekään enää tiedä mistä kortsu on peräisin. Ihmettelin myös ääneen, että 9 vuoden jälkeenkö sille heräsi vastustamaton halu tietää miltä kyrpä tuntuu perseessä? Niin kuulemma asian laita oli. Kysyin myös, että eikö tullut mieleen kysyä että saako sitä lainata, tai vaikkapa kertoa käyttäneensä sitä. Ei kuulemma ollut käynyt mielessä.

Sahataanko minua täysillä silmään, vai onko miehillä yleensäkin tapana työntää tekojormia perseeseen? Ja silleen yks kaks yllätten, kun se ei ole aiemmin kiinnostanut? Mies kävi kaupassa välillä ja kootut selitykset saivat jatkoa sen palattua; etsi kuulemma g-pistettään, ettei sen kummempaa. Mielestäni tämä haiskahtaa aavistuksen. Toki voi olla mahdollista tuokin hieromasauvakokeilu, mutta kortsun alkuperälle tuntui olevan monta vaihtoehtoa tarjolla, kun ei oikein itsekään tiennyt kenen käyttämä se on, joten väkisellä haiskahtaa hieman selittelyltä. Mieskään ei oikein tunnu sellaiselta tyypiltä, joka työntää hieromasauvoja takamukseensa. Kokeilun halustahan tietty ihminen tekee outojakin juttuja.

Mitä palstalaiset tuumivat tapauksesta? Mikä on tuomio?
 
"vieras"
Olikos se viime vuonna...no kuitenkin. Samainen tarina oli jonkun toisen (tai sinun) kirjoittamanasi palstalla. Joku osannee kaivaa tähän sen linkin. Oli hyvin pitkä ketju ja aloitus oli täysin sama:) Kohta pohditaan onko ap:n mies homo;)
 
  • Tykkää
Reactions: Littledeath
"hops"
No oliko kortsussa spermaa? Tekokullista ei tule semmoista vaikka sen tunkisi minne. Ja jos kerran on "toinen vaihtoehto", niin mitä ihmettä teillä tapahtuu, kaveritä käyvat siellä naimassa ihan vakituiseen vai?

Jos omakätinen persepano olisi syy ja mies olisi ollut sen tähden nolo, en usko, että hän olisi asian suustaan saatuaan enää alkanut keksiä satuja. Mä kyllä painostaisin melko tavalla lisää.
 
VAIKKA se olis halunnu ettiä g-pistettään, niin tuskin kukaan ihan noin vaan tunkin tekojormaa hanuriinsa, se on kuitenkin yleensä ihan..no..jorman kokoinen.. XD

En tiiä..Hieman erikoiselta kuulostaa..
 
armiina
En uskoisi tuota tekojormajuttua.
Enkä kaverin paneskelua.

Kolme vaihtoehtoa: sanot suoraan ettet luota, annat ymmärtää että luotat mutta alat salapoliisiksi ja vahdit tai sitten vaan luotat miehen sanaan.
Omassa elämäntilanteessani valitsisin itse keskimmäisen.
 
Kortsu on luultavasti useamman viikon vanha, koska muutama viikko sitten kävin lasten kanssa viikonlopun reissussa. Silloin on täytynyt tämän kokeilunhalun yllättää, muulloin ei ole voinut ehtiä. Eli voiko monen viikon vanhasta kortsusta löytää todisteita? Jou, alkaa mennä hieman..naurettavaksi.
 
"viekku"
noillahan vinkeillä se selviää, joten eiku hommiin Sherlock. Älä muuten jätä auki tätä ketjua, voipi mies pahottaa mielensä kun tänne kerroit henk koht itsetyydytystavoista.. (jos se siis sitä oli)
 
"heh"
tuota tekojorman työntämistä perseeseen en usko ollenkaan. Ei varmasti pystyisi työntämään sitä itse perseeseen. Varsinkaan jos on eka kerta.

Ei pysty siihen "tietäen miesten kipukynnykset"
 
"pasi"
Mies oli hätääntynyt ja mietti sopivaa selitystä. Totuus taitaa olla, että mies käytti sauvaa itse. On tavallista, että mies kokeilee työntää anukseensa jotain. Muistan itse saaneeni nuorempana nautintoa työntämällä itsetyydytyksen aikana pari sormea sinne. Eturauhasen painelu lisää nautintoa. Asialla ei ole mitään tekemistä seksuaalisen suuntautuneisuuden kanssa. Eikä oman itsensä koskettelu tee kenestäkään homoa.
 
"vieras"
Mä kyllä uskon, että mies on itse sitä kokeillut. Ja fiksusti tajunnut, että kortsu siihen pitää laittaa, jos sen pylllyyn lykkää.

Mutta koska et uskonut miestä ja aloit syyttelemään, hän keksi hätävalheen, eli toisen selityksen "Ehkä se olikin kaveri joka pani".

Eli en usko että miehesi on sinua pettänyt. :)
 
Haluaisin asiaan pikaselvityksen, mutta mies ei myönnä mitään. Pysyy tarinassaan hieromasauvasta ja g-pisteestä.

Mun mielestä kortsulla päällystettyä tekojormaa ei kyllä tuosta vain laiteta pyllyyn, vaan pitäisi olla liukkariakin. Oisko oikeasti pelkästä kokeilunhalusta alkanut moiseen puuhaan? Hmm..

Jotenkin vaikuttaa siltä, että jorma-pyllyyn oli hätäselitys ja jälkeen päin tuli mieleen tuo kaveri-paneskeli, jota yritti tarjota tilalle. Kaveri-paneskeli -jutun olisin voinut suorilta nielaistakin, koska on ollut kaveripariskuntia kylässä ja nukkuneet yläkerrassa.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä