Hyvin alkoi tämä päivä :-/

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
Piti olla klo 9 Vasu-keskustelu pojan hoitopaikassa, vaikka lomalla ollaankin. No, ei kun kello soimaan kukonlaulun aikaan, suihkuun, maalia naamaan jne. Liikkeelle. Hoitopaikassa sitten totesin, että hoitaja, jonka kanssa mun piti keskustella, on sairaana.

Olisin mieluusti kuullut edes hiukan pahoitteluja siitä, etteivät ilmoittaneet asiasta (oli siis jo eilen pois tämä hoitaja), mutta ei.

No, mieliksenihän minä lomalla nousen ylös ihan turhan takia kesken makoisimpien unien.

Kyllä ottaa päähän.

: /

mekin noustiin tänään aikaisin kun piti lääkärillä käydä Neidin silmiä näyttämässä, viimeviikolla kun neuvolassa huomattiin ettei se näe kunnolla toisella silmällä..
aika oli 8:20 ja lääkäri katsoi pari juttua, kysyi pari kysymystä ja "koska mä en oo silmälääkäri niin en osaa oikein sanoa mitään, mitä mieltä itse olet laitetaanko silmäpolille lisätutkimuksiin"
eli turha reissu meilläkin, olisin voinut jo viimeviikolla sanoa et tutkitaan vaan..mut kai se lääkärikäynti sit vaan oli pakollinen et pystyy lähetteen laittamaan..

Höh. Meillä on muutamaan kertaan käynyt vastaavasti lasten kuntoutuspalavereiden kanssa. Olen itse laittautunut kuntoon ja pakannut kaikki kolme muksua mukaan, vienyt yhden hoitoon ja vauva sekä "kuntoutettava" lapsi mukana julkisilla lähtenyt kohti autismicenteria, mies on yövuoron jälkeen töistä suunnanut sinne ja juuri ennen kuin ollaan päästy perille tuleekin soitto että juu, teidän ohjaaja onkin kipeänä ja pahoittelut kun ei muistettu eilen jo ilmoittaa...

juu, kyllä nuo ottavat päähän vaikkei sen vakavammasta olekaan kysymys.

Meille käynyt ihan samalla tavalla Vasu-keskustelujen suhteen. Hoitajia oli niin paljon sairaana, että ei voitu pitää. Olin siis viimesilläni raskaana ja raahasin kaksi lasta mukana aamulla ennen 8 sinne keskusteluun joka oli sovittu ja sitten siellä ovella ilmoitetaan, että sori ei voida pitää. No, ei voi mitään. harmillista, mutta hyvin yleistä.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23929835:
Mun mielestä on ärsyttävää, jos tollasesta ei saa hermostua.

edes hieman kehittymättömyyttä ja keskenkasvuisuuttaan taakse jättäneen, ja jonkinverran ymmärrystä kehittäneen ihmisen merkki on, ettei joka paikassa ja jokaisesta pienestä vastoinkäymisestä ala jalkaa polkea ja tinttailla sekä toisia syyttelmän - ei julkisesti, eikä edes esim. tällaisilla palstoilla.

Höh. Meillä on muutamaan kertaan käynyt vastaavasti lasten kuntoutuspalavereiden kanssa. Olen itse laittautunut kuntoon ja pakannut kaikki kolme muksua mukaan, vienyt yhden hoitoon ja vauva sekä "kuntoutettava" lapsi mukana julkisilla lähtenyt kohti autismicenteria, mies on yövuoron jälkeen töistä suunnanut sinne ja juuri ennen kuin ollaan päästy perille tuleekin soitto että juu, teidän ohjaaja onkin kipeänä ja pahoittelut kun ei muistettu eilen jo ilmoittaa...

juu, kyllä nuo ottavat päähän vaikkei sen vakavammasta olekaan kysymys.

Mulle on kans käynyt noin, mutta ei oo kyllä pahoiteltu etteivät ilmoittaneet aiemmin...

Onneksi loppupäivä on ollut parempi. Oikeastaan oli ihan hyvä, että sain itseni ajoissa liikenteeseen... Hain työpaikalta loput kamat, leikkasin nurtsin, pesin terassin jne. Vieraitakin on käynyt. Ja mikä parasta, sisällä on sopivan vilpoinen, vaikka ulkona onkin tuo kirottu helle!

Jos yhtään lohduttaa niin mulla soi kello kuudelta. Kasilta oli esikoisen terveystarkastus ja sitä ennen piti saada pienempi päiväkotiin. Vähän yli yhdeksän olin töissä ja kotiin ehdin vähän yli seitsemän illalla. Ja oli tiukka työpäivä niinkuin on koko kevään ollut. Että mehut on puristettu tarkkaan. Työmatkaan menee vajaa 10 minuuttia.

No mä voin kertoo, mitä mulle kävi muutama vuosi sitte ;)

Menin astmalääkärille kontrolliin (puhallustestit mukana sun muuta) ja ajat tais olla aika myöhässä (no sillä lääkärillä oli usein, kun juoksi myyjäisissä sun muissa, no sai sitte kenkää...).

Istuksin siellä 2h ja rupes jo nyppii, niin sh tulee kysyy, et "Foortti, mitä sä täällä teet"?
Mä olin et "häh?"
Ja hoitsu, et "sulla on viikon päästä se aika, ei tänään..."

No nykyään pitää ilmoittautua sihteerille sentä. =)

No mä voin kertoo, mitä mulle kävi muutama vuosi sitte ;)

Menin astmalääkärille kontrolliin (puhallustestit mukana sun muuta) ja ajat tais olla aika myöhässä (no sillä lääkärillä oli usein, kun juoksi myyjäisissä sun muissa, no sai sitte kenkää...).

Istuksin siellä 2h ja rupes jo nyppii, niin sh tulee kysyy, et "Foortti, mitä sä täällä teet"?
Mä olin et "häh?"
Ja hoitsu, et "sulla on viikon päästä se aika, ei tänään..."

No nykyään pitää ilmoittautua sihteerille sentä. =)

Ou nou :D.