Hyvin alkaa tiistaikin.....

Pitäis juniorin kanssa lähteä verikokeisiin labraan.

Mä koetan henkisesti jo kasvattaa korvia umpeen, tiedän tasan tarkaan mimmonen reissu tulee, vaikka ekaa kertaa kokeeseen joutuu.

Saas nähdä montako labrantätiä tarvitaan mun avukseni :/

Non compos mentis
Jos olette ekaa kertaa menossa, et voi tietää, mitä on tulossa. Mun muksut eivät ole koskaan olleet verikokeista moksiskaan. Ei ole edes taaperoina tarvittu ketään heitä pitelemään. Vanhemman luottava mieli, rehellisyys lasta kohtaan ja hysteriaton asenne auttavat.

vieras
Juu, mun kuopus on aina kuin teuraalla, kun vähänkin pitää jotain stetoskooplilla tutkimista tarkempaa tehdä... Tiedän siis sen tunteen, kun koittaa hiestä märkänä pitää rimpuilevaa 2-vuotiasta paikoillaan, ettei sitä sattuisi toimenpiteen aikana. Ja kun astuu huoneesta ulos niin ne muiden odottajien katseet on aina palkitsevia :D

Ekaa kertaa joo, mutta on aika moinen tapaus tämä poitsu.
Vanhimman kanssa menikin hyvin ja menee edelleen, pitelijöitä ei ole koskaan tarvittu, riittää että istuu sylissä.

Toivotaan, että poitsu päättää olla tänään yhteistyöhaluinen.

En mä ole päättänyt että tämä huonosti menee, mä vaan 99% todennäköisyydellä arvaan mitä on tulossa. Yllätyn 110% jos menee hyvin :D mitä tietysti toivon.

TuhmaHauva
Pyydät puudutetta ja oottelette sen ylimääräsen tunnin. Miun pojalta viime viikkoina otettu useita kokeita eikä yhdessäkään huutanut kun oli puudutettu ja vain minun piti pitää kiinni

Tirsku tietää meittin nuorimmaisen.... :whistle:

Mä olen saanut jo esikon aikana labralta pyynnön että ei emlaa, koska suonta on vaikeampi etsiä. Lisäsivät että moni lapsi protestoi nimenomaan sitä kiinnipitoa vastaan.

Mene ja tiedä sitten.

Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Tirsku tietää meittin nuorimmaisen.... :whistle:

Mä olen saanut jo esikon aikana labralta pyynnön että ei emlaa, koska suonta on vaikeampi etsiä. Lisäsivät että moni lapsi protestoi nimenomaan sitä kiinnipitoa vastaan.

Mene ja tiedä sitten.
Mutta entä jos annat vaikka xylitolpastillin lääkepurkin näköisestä ja sanot sen vähentävän kipua. Et edes valehtele, sillä tutkimusten mukaan plasebokin lievittää kipua.

Yhteistyössä