Hyvimpä alkoi tämäkin itsenäisyyspäivä (valitusta isästä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiukkuperse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kiukkuperse

Aktiivinen jäsen
13.06.2006
12 596
0
36
Lahti
Meidän piti viime viikonloppuna mennä isälläni käymään, no oli kipeä.. siirrettiin käynti tälle päivälle. Keskiviikkona ja eilen illalla vielä laitoin viestin että lauantaina tullaan 10-11 välillä hänen luoksee (on saanu viestit, oon saanu välitystiedot niistä ) No puhelin kiinni, ei avaa ovea ja sisältä asunnosta kuuluu huutoa ja puhetta, useamman ihmisen.. eli dokaamassahan se oli :'( :'( ei voinu edes ilmoittaa että ei tarvi tulla :/ :/ :( tuo on yksi syy miks en oo pitäny siihen yhteyttä. Ja voin sanoa ihan suoraa et jos mulla ei tuota lasta olis ni en näkisi isäänikään enää.. :/

luulin et oon saanu kovetettua itteni kaikilta sen paskatempuilta.. Mut tääl mä taas vaa itken sille.. :'(

Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Voi sinuu :hug: Mutta ei lastenkaan ole hyvä olla tenuavien isovanhempien lähellä, saati jos itselläsi tulee huonoja muistoja tai muuten paha olo heidän/hänen lähellään.

siis tiedän, en olis lastani vienytkään sinne.. mutta siis että ois ees laittanu viestiä tms. ettei tarvi tulla.. jne.. oltiin jo kuitenki oven takana ku tajusin meiningin.. :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Voi sinuu :hug: Mutta ei lastenkaan ole hyvä olla tenuavien isovanhempien lähellä, saati jos itselläsi tulee huonoja muistoja tai muuten paha olo heidän/hänen lähellään.

siis tiedän, en olis lastani vienytkään sinne.. mutta siis että ois ees laittanu viestiä tms. ettei tarvi tulla.. jne.. oltiin jo kuitenki oven takana ku tajusin meiningin.. :'(

Anteeksi, en tarkoittanut sitä noin, et varmasti olisikaan vienyt, kun tiedät varmasti mitä siellä tapahtuu. Itsellänikin vaikea isäsuhde, ja kerta toisensa jälkeen saa pettyä. Sitä vaan kuitenkin niin toivoo että saisi edes jonkunlaisen suhteen lapsenlapsensa kanssa, kun meillä se ei toiminut.

Muista ettei tuo kuitenkaan ole sinun syytäsi, tai mitenkään liitännäinen siihen miten arvokas olet ihmisenä. Alkoholismi on sairaus, ja viina vie mennessään, viis muista.

Yhteistyössä