Hyvien uutisten pino

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ElinaMaria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ElinaMaria

Aktiivinen jäsen
25.10.2007
3 790
0
36
Voidaanko laittaa tähän hyvien uutisten pino? :D

Täällä on niin kovasti huonoja uutisia, pettäviä miehiä, rahaongelmia, huonoja ystäviä ja niin edelleen, niin piristetään päivää hyvillä uutisilla!

Minä aloitan!

• Mulla alkoi juuri 4 viikon loma
    Olen juuri saanut tietää olevani raskaana
    muutamme uudelle paikkakunnalle 4 viikon päästä
    meillä on tulossa kivat vappukekkerit
    mulla on ihania ystäviä jotka piristää lähettämällä ylläripostia!

ElinaMaria rv 4+3

ElinaMaria, tuossa olikin hyvää uutista kerrakseen :) Mukava aloitus!

Mie voin jatkaa hyvillä uutisilla: tyttöni allergiatestin tulokset tuli, ei eläinallergiaa!! Voin pittää lupauksen, jonka omalle kollivanhukselleni annoin (lupasin hyvän, rakkauventäyteisen elämän meijän kanssa) :heart:

- olemme olleet pojan kanssa tutustumassa päiväkotiin ja tänään meni ekaa kertaa hyvin,oikeesti. söi ruuat(eivät lentäneet lattialle) ja istui kiltisti paikoilaan.

- mies sai lohjenneen hampaan paikkauksen yksityisellä hammaslääkärillä ilmaiseksi!!! oho..

- Parin viikon takainen raskausuutinen löytyy täältäkin :D
- Sain juuri tietää että solubilsan harkkaraporttini hyväksyttiin (tosi harva meni läpi)
- Kesähäät alkavat vihdoin "valmistua", enää ei paljoa tehtävää
- Mieheni on ollut niin ihana ja huomaavainen raskauduttuani (tietysti jo ennen, mut nyt ei enää anna tehdä mitään kotitöitä, halailee ja pussailee, kertoo rakastavansa ihan kokoajan) :heart:
- Eka neuvola ensi viikolla, sitä seuraavalla eka ultra!

Ihanaa kun tälläisen ketjun aloitit :) Huomasin juuri miten paljon hyvää kaikkea on, vaikka tosi paljon stressiäkin löytyy.

DD ja pieni enkeli rv 6+1 :heart:

Piha tuli haravoitua viikonloppuna, samoin revittyä 3 mustaherukkapensasta pois (meidän viimeiset mustaherukat, nyyh). Sima on pulloissa ja pian juotavassa kunnossa, äitiltä saadaan sit munkit vapuksi. Rahaa ei liiemmin oo, mutta saadaan me laskut kumminki maksettua ja ruokaa suuhun.

Sain työpaikan ja tänään viemme päivähoito hakupaperit päiväkotiin.
Ja anoppi lupasi tulla kesäksi meille kattomaan pikku koululaisia ja auttamaan kotihommissa.

vyötäröltä kadonut 6cm
piha haravoitu ja siistitty
mies teki aamulla kotityöt pyytämäti :heart:
hyvä tili tuli juuri tilille
ikkunat pesty
lapset välttyneet (toistaiseksi) mahataudilta
itselläni nyt todella pirteä ja hyvä fiilis :heart:

-7 viikkoa laskettuun aikaan :heart:
-kivat vappukekkerit täälläkin edessä
-lapsen kanssa on ihanaa ulkoilla aurinkoisella ilmalla
-pian alkaa äitiyspäiväraha juosta ja taloudellinen tilanne kohenee

Parin viikon päästä tulee kaveri kylään, jonka olen nähnyt viimeksi vuosi sitten :) ja mikä parasta, saan lapset yöksi hoitoon, että saadaan rauhassa jutella ja parantaa maailmaa. Harvinaista herkkua on saada lapsi hoitoon ja jännitää kyllä. Menee ekaa kertaa elämässään yökylään.

muoks: Loistava ketju! :hug:

Yhteistyössä