Varsinkin tuo kalliit hinnat on mahtava elementti. Mutta joskus on kiva herkutella hinnoista piittaamatta. =)Alkuperäinen kirjoittaja Tatitar:Vieläköhän Kuopiossa on sellainen hieno ihanuus kuin Musta Lammas? Se oli siellä sataman suunnassa aikanaan. Pieni viihtyisä kellariravintola. Hyvä palvelu, erinomainen ruoka ja kalliit hinnat. Eli kaikki elementit kohdillaan silloin kun jotain todella hyvää haluaa.
Juu kyllä se ylellisyys tuntuu huomattavasti ylelisemmältä, kun se maksaa maltaita! Minä olen sitä mieltä, että enimmäkseen vaatimaton elämä on just hyvä, mutta silloin kun haluaa jotain erityistä mitä saa rahalla, silloin ei pihistellä.Alkuperäinen kirjoittaja evita:Varsinkin tuo kalliit hinnat on mahtava elementti. Mutta joskus on kiva herkutella hinnoista piittaamatta. =)Alkuperäinen kirjoittaja Tatitar:Vieläköhän Kuopiossa on sellainen hieno ihanuus kuin Musta Lammas? Se oli siellä sataman suunnassa aikanaan. Pieni viihtyisä kellariravintola. Hyvä palvelu, erinomainen ruoka ja kalliit hinnat. Eli kaikki elementit kohdillaan silloin kun jotain todella hyvää haluaa.
Varmaankin ainakin yksi yö vietetään edullisessa majapaikassa, joten säästyneet rahat käytetään vaikka sitten kunnon pihvi-illalliseen.Alkuperäinen kirjoittaja Tatitar:Juu kyllä se ylellisyys tuntuu huomattavasti ylelisemmältä, kun se maksaa maltaita! Minä olen sitä mieltä, että enimmäkseen vaatimaton elämä on just hyvä, mutta silloin kun haluaa jotain erityistä mitä saa rahalla, silloin ei pihistellä.Alkuperäinen kirjoittaja evita:Varsinkin tuo kalliit hinnat on mahtava elementti. Mutta joskus on kiva herkutella hinnoista piittaamatta. =)Alkuperäinen kirjoittaja Tatitar:Vieläköhän Kuopiossa on sellainen hieno ihanuus kuin Musta Lammas? Se oli siellä sataman suunnassa aikanaan. Pieni viihtyisä kellariravintola. Hyvä palvelu, erinomainen ruoka ja kalliit hinnat. Eli kaikki elementit kohdillaan silloin kun jotain todella hyvää haluaa.
Tuosta en ole kuulutkaan, onko uusi paikka.Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Pihviravintola Hiili on kuulemma hyvä myös, en ole itse käynyt.