Hyviä menomestoja stadissa?

En tiedä saako täällä mainostaa, mutta olisin kysynyt hyväksi havaittuja paikkoja tän ikäisten makuun, kun pitäisi päästä vähän radalle...
Meillä on mun ystävän kanssa aina sama ongelma, kun päästään harvoin lähtemään ulos. Asutaan molemmat pääkaupunkiseudulla ja joskus ollaan yritetty sitä, että voitais viettää kiva ilta jossain ravintolassa Helsingin keskustaan, jossa soi tanssittava musiikki, eikä olis älyttömiä jonoja ja sisäänpääsymaksuja. Aika mahdoton yhtälö varmaan... Usein käy niin, että tajutaan paikan päällä, että paikka on ihan tylsä tai siellä on liian nuorta porukkaa tai musiikki on sen sortin, ettei siitä oikein saa fiiliksiä. Sitten on ehditty jonottamaan, maksamaan sisäänpääsumaksut ja narikka ja loppujen lopuksi löydetään itsemme omasta lähiökuppilasta...Hoh-hoijjakkaa!

Jos joku uskaltaa kertoa, jonkun hyväksi kokemansa paikan, niin pliis kertokaa! (tässä kohtaa mainittakoon, että kalle on jo alkanu kyllästyttämään)

Kiitos! :flower:
 
EEE
Jos haette vanhempaa väkeä, plus 30, on paikat aika vähissä.

-Teatteri taitaa olla lähes ainoita paikkoja. Alakertaan ei tarvitse maksaa, muttei sieltä löydy tanssilattiaa, musiikkia kyllä. Yläkerrassa on tanssilattia, mutta sinne maksaa.


-Hesarikin on avattu uudistuksen jälkeen, tosin en tiedä minkä ikäistä siellä nyt on..

Käy katsomassa www.vanilja.net siellä on jonkin verran tietoa tapahtumista, tosin pääosin nuorten puolelta. ( Tiedätpähän minne et mene.. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.09.2006 klo 11:55 amelie kirjoitti:
Minäkin ehdotan Teatteria.Hyvää musaa,kiva paikka meille 30+ ;).Toinen paikka mikä on pop tällä hetkellä on König (alakerta).

Mukavaa iltaa!
Mä suosittelen Teatteria kanssa. Teatterissa on sekin hyvä puoli että kun sieltä ei löydy sitä halpaa tuoppia, porukka on kohtuullisen siivoa.
 
Mun mielestä taas Teatteri on hirvee paikka, mutta onneks on mistä valita ;)

Jos menisin stadiin, niin valitsisin Königin.

Minä taas suosittelisin Vantaan Hotellia. Siellä tanssipuoli, missä soittaa joku bändi, disko ja pubi. Porukka yleensä aika hyvässä notkeessa, mutta rentoa menoa. Sanotaan myös Cinderella simulaattoriksi...
 

Minä taas suosittelisin Vantaan Hotellia. Siellä tanssipuoli, missä soittaa joku bändi, disko ja pubi. Porukka yleensä aika hyvässä notkeessa, mutta rentoa menoa. Sanotaan myös Cinderella simulaattoriksi...
[/quote]

Makuasioita....mutta Vantaan Hotelli on varsinainen lihatiski!!!! Maineensa veroinen paikka.Kuhisee yksinhuoltajia ja epätoivoisia tapauksia (yksinhuoltajia morkkaamatta).Itse tykkään tanssia ja pidän "trendikkäistä" paikoista niin tuollaiset lihatiskimestat ällöttää.
 
ritulii
Heips!

itse kävin työkamujen kaa pari viikkoo sitten kans viihteellä Hesassa.

Itse tykkään tanssia, enkä ole mikään pubi-ihminen. Mutta suosittelen Molly Malone`sia. Irkku pubi, jossa aina live musaa, meidän ikästä porukkaa ja monesti kansainvälistä porukkaa...
Meillä oli mukava ilta, tanssittuakin tuli, kun bändi oli tosi hyvä =)
 

Yhteistyössä