Hyviä halpis-tuotteita ja missä olet merkkiuskollinen?

Siis mitä tuotteita olet löytänyt esim. Pirkalta ja Dailyltä jotka ovat yhtä hyviä tai parempia kuin merkkituotteet?

Ja mitä merkkituotteita et missään nimessä vois ostaa toisen merkkisenä?

- Mä en ikinä vaihda Fairy- astianpesuainetta. Muut merkit on ihan avuttomia rasvasten astioiden kanssa.
- Purkka pitää aina olla Jenkkiä ja suklaan mieluusti Fazeria.


- Maito on ihan saman makuista vaikka sen ostais Lidlistä.
- Jauhot (vehnä-, peruna yms.) on samanlaisia kaikissa pusseissa.
- Makaroni maistuu myös aina samalta.
- Housuvaipoissa ei mun mielestä hirveesti ole eroja, meillä merkkinä Rainbow.
 
Finttu
Mun mielestä käsitiskiaineista fairy ei oo parasta, tolu on tehokkaampaa.
Pirkan kaurakeksit on sikahyviä.
Rainbowin pikkuhousunsuojat ei ärsytä ihoa niin paljon kuin libresset.
 
Monet halppismerkit on varmaan aikalailla samaa tavaraa kuin kalliimmat merkkituotteet. Pitäs vaan löytää ne "helmet" :D

Ketsuppi pitää tosiaan olla Felixin. Tota Tolun tiskiainetta taisin joskus ostaa mut palasin kuitenkin takas Fairyyn!
 
Kahvi, saippuat, pesuaineet, pitää aina olla sitä samaa.. Mutta esimerkiksi konetiskiaineissa en ole huomannu eroa, tiskiharjoissa, maidoissa, jogurteissa, leikkeleissä, jauhelihatkin on ihan samaa luki siinä pirkka tai mitä tahansa.

Joissain tapauksissa halpistuote on jopa parempi, esimerkiksi Lidlin vaipat istuu meiän pikkuselle paremmin kuin mitkään. Samoin se lidlin ihana appelsiinimehu :p
 
Daily kynsilakanpoistoaine
Daily kasvojen puhdistusgeeli sekaiholle
Rainbow tonnikalat valmiilla kastikkeella
Rainbow vauvan peppupyyhkeet
Euroshopper litran jogurtit
xtra sipsit

Puhelin pitää olla Nokia ja muussa en taidakaan olla merkkiuskollinen, mutta kaikki elektroniikka pitää olla hyvälaatuista, siinä usein vielä hinta ja laatu kulkee käsikädessä, toisin kuin päivittäistuotteissa.
 
vieras
Hyviä halpistuotteita on esim.
pirkka-tomaattimurska
euroshopper-ananassäilykkeet
euroshopper-seiti
euroshopper/rainbow/eldorado -siiderit
eldorado-sipsit
pirkka-margariini
halpishammastahnat
 

Yhteistyössä