Hyviä vinkkejä raskausajan närästykseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shihtzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

shihtzu

Aktiivinen jäsen
05.02.2008
1 878
0
36
Ekassa raskaudessa ei närästänyt yhtään, mutta nyt olo on ihan kamala, kun kurkussa polttaa koko ajan. Tuntuu, että on ihan sama mitä kurkusta alas pistää, niin aina vaan närästää, etenkin näin iltaisin.

Nyt haluankin vinkkejä millä tätä närästystä voisi yrittää hillitä.

Mulla oli sama juttu. Oli joku närästyslääke mitä sai käyttää raskaana ollessakin, en muista nyt nimeä mutta kysy apteekista.
Jotkut sanovat, että piimän juominen ja mantelit auttaisivat. Mulla ne eivät auttaneet.

Mä kokeilin kaikki, mitä raskaana olevat saa vetää. Ja ainut mikä auttoi, oli apteekista ilman reseptiä saatava magnesiamaito. Sitä myydään siellä jääkaapista. Sitä magnesiamaitoa säilytetään kotona jääkaapissa ja otetaan ruokalusikalla muutama lusikallinen. Ainut mikä auttoi. Onneksi oli ajantasalla oleva neuvolalääkäri,joka keksi vinkata tämän mulle.

Mulla ei ainakaan Renniet auta yhtään, eikä myöskään piimä... :\ Yhtä helvettiä ollu tän närästyksen kanssa koko loppuraskauden ajan, ku aina on oksennus kurkussa.

[QUOTE="Santsu";21967719]Mulla ei ainakaan Renniet auta yhtään, eikä myöskään piimä... :\ Yhtä helvettiä ollu tän närästyksen kanssa koko loppuraskauden ajan, ku aina on oksennus kurkussa.[/QUOTE]

kokeile sitä magnesiamaitoa, ei mullekaan auttanu renniet pätkän vertaa. mutta toi vei koko närästyksen heti pois.

Minä käytin rennietä ja auttoi ihan hyvin :)
Inhottava vaiva, mutta voi olla että loppuu luhyeen.
Itsellä kesti viikon ja loppui kuin seinään...

Tätä on nyt kestänyt yli viikon ja viime päivinä vaan pahentunut. Piimää ne kyllä pysty juomaan, se on niin pahaa etten saa sitä kurkusta alas, kuin ehkä tilkan kerrallaan. Pitääkin tuota magnesiamaitoa kokeilla.

Älä syö mausteisia/käristettyjä ruokia. Älä syö juuri ennen maatemenoa. Älä käytä kiristäviä vaatteita. Juo tarpeeksi hiilihapottomia ja kofeiinittomia juomia. Suosi kalsiumpitoisia juomia/ruokia. Syö vain pieniä annoksia kerrallaan.

ÄLÄ OSTA MAGNESIAMAITOA

Magnesiumvalmisteita löytyy useina eri muotoina. Parhaiten imeytyvien joukkoon kuuluvat: Magnesiumöljy, Mg-aminohappokelaatti, Mg-sitraatti, Mg-tauraatti, Mg-glukonaatti, Mg-laktaatti, Mg-aspartaatti, Mg-malaatti ja Mg-orotaatti, Mg-fumaraatti, Mg-glysinaatti ja niiden jälkeen keskinkertaisesti imeytyvä Mg-karbonaatti ja Mg-sulfaatti sekä kaikkein huonoimmin imeytyvänä Mg-oksidi (joka toimii hyvänä ja luonnollisena ulostuslääkkeenä, joka veden vaikutuksesta muuttuu magnesiumhydroksidiksi).

Magnesiamaito (magnesiumhydroksidi) maksaa 1€ päivässä, kun magnesiumoksidi maksaa 1 sentin päivässä.

Lääkeinfo.fi - Magnesiamaito 82,5 mg/ml oraalisuspensio (ORION PHARMA)

Taasen hyväuskosta kansaa vedetään höplästä.

Magnesiumoksidia myydään markettien luontaistuotehyllyssä.

Yhteistyössä