Hyviä hääpaikkoja Oulussa ja Oulunsalossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wc Ankka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
Kertokaas kokeneet :saint: Minkälaisia hääpaikkoja täältä löytyisi, hinta ja silleen?

Oulunsalon nuorisotalo on jo nähty, joten jotain muuta kiitos =)

Varjakan kartano
Maikkulan kartano
Koivurannan kahvila
Pitojen helmi -Liminka

näissä olen ollut häissä..Uskon että netistä löytyy kotisivut hntoineen.

Jos voi ajella pikkasen kauemmas, niin minäkin suosittelen tuota Pitojen Helmeä.. Omat hääjuhlat oli siellä maaliskuussa ja tyytyväisempiä ei voitas olla!!! Palvelu pelas ja oli tasokas!! Tuota Tyrnävän Hannuksen Piilopirttiä en uskalla suositella...sielä on parit katastrofi bileet nähty.. Ruoka loppu, samoten astiat ja osa henkilökunnasta veti boolia omiin naamoihin yönhämärtyessä!!! |O

Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:
hei yhtäkkiä tuli mieleen tuo lasaretti! en muista salin nimeä enkä tiedä hintoja, mut tosi ihana paikka oli se, jossa mun ystävällä oli pari vuotta sitten hääjuhla :)

olikohan samt häät? r ja p?

Aleksinkulma, keskellä kaupunkia, eikä vuokrakaan taida kovin hirmuinen olla (jos muistikuvani pitävät paikkaansa parin vuoden takaa): http://www.ouka.fi/sote/ikaantyminen/aleksinkulma.html

Oulun alueella voin suositella palvelun, paikan ja ruan suhteen lämpimästi Kruunumakasiinia. Muutamat häät siellä kolunneena ei ole ollut juuri moitteen sanaa. Tietoa paikasta löytyy netistä, samoin menut, ja kuulemma suunnittelevat menuut ihan toiveittenkin mukaan. Ainoa miinus on ettei omia viinoja voi viedä...
Itse olen taas yksiä häitä suunnittelemassa, joihin tarttis löytyä maalaisidylliä, maksaa ei sais liikaa ja omat juomat vois viedä..ideoita? Onko 60km Oulusta liian kaukana? Kokemuksia?

Yhteistyössä