Hyvät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kahvit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sitten ainakin iän puolesta täytän kriteerit.
En minäkään lasta etsi, joten sekin taisi mennä nappiin.

Mitä sinä olisit kahvin kanssa vailla? Kermaa, ken ties?

Missäs päin lääniä sinä itse asut?

En ole yh-äiti, vaikka äiti olenkin. Ihan mukava, sana hallussa oleva, xl-kokoinen nainen, nippa nappa 40 v. Asuinpaikkahan tulikin jo selväksi. Entä muuta? Sinun vuoro.

Aina menossa apuun,jos toinen sitä tarvitsee ja pyytää,enkä harrasta riitelyä vaan tykkään olla hyvänä toiselle.Pussailen ja koskettelen aika paljon,että pelottaa toisen siihen kyllästyvän,otan toisen mielipiteet huomioon,kaikkea sellaista teen,että nainen tuntee rakastettuna olevan.Vaikea selittää kun ei pysty oikein näyttämään sitä.Pääpiirteittän tuollainen olen.

Onko tuollaisia miehiä olemassakaan muualla, kuin kirjoitettuna? Voiko pussailuun ja kosketteluun joku kyllästyä?
Milloin haluaisit tulla näyttämään, minkälainen sinä olet?

Eilen tuli kavereita käymään,niin ei kerenny kirjottelemaan.Anteeksi.On meitäkin olemassa,mutta ei ne taho kelvata,kun tykkäävät jämyistä miehistä.Minkälainen olet muuten ja oletko ihan varma asiasta,että haluaisit nähä meikäläisen.Suuren pettymyksen pian tuotan sinulle.

Päätit juttusi, että ""suuren pettymyksen pian tuotan sinulle"". Minullekko tuotat sen?
Minä ainakin tykkäisin, että joku pussaisi ja tykkäisi.
Miksikä en haluaisi sinua nähdä?
Uudet tuttavuudethan on aina uusi ilo!