Hyvät tukisukat... kokemuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kyselijä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kyselijä"

Vieras
Eli mitkä olis hyvät tukisukat? Suonikohjuja tullu toiseen jalkaan näin raskauden myötä. Apteekista kävin ostamassa jo yhdet, mutta ei ne käyny nous liian ylös ja painoivat polvitaipeesta ikävästi. Vielä ainakaan ei tarvetta Stay Up - tukisukille, eli kohjut on pohkeesta alaspäin.

Jso asut pääkaupunkiseudulla, suosittelen lämpimästi Tertu Lilja Mannerheimintie 69. Kannattaa varata aika mittojen ottamiseen. Minulla on kahdessa raskaudessa ollut kivuliaat suonikohjut ja olen laittanut ihan liikaa rahaa erilaisiin sukkiin. Terttu Liljan sukat olivat parhaimmat ja sopivimmat.

[QUOTE="vieras";28577811]Jso asut pääkaupunkiseudulla, suosittelen lämpimästi Tertu Lilja Mannerheimintie 69. Kannattaa varata aika mittojen ottamiseen. Minulla on kahdessa raskaudessa ollut kivuliaat suonikohjut ja olen laittanut ihan liikaa rahaa erilaisiin sukkiin. Terttu Liljan sukat olivat parhaimmat ja sopivimmat.[/QUOTE]

Kyllähän tuonne junalla pääsee, pitää tutustua :)

Kannattaa katsella nuita Terttu Liljan kotisivuja. Helsingissä, Oulussa, Joensuussa ja Tampereella on ko firman toimipisteet. Sieltä löytyy myös paikat joissa Venosan-hoitosukkien jälleenmyyjät.

Asioin Terttu Liljan Mannerheimintie 69 myymälässä. Erittäin hyvä ja asiatunteva palvelu. Tuotteet
laadukkaita ja kohtuuhintaisia. Käynnistä jäi minulle hyvä mieli ja voin suositella lämpimästi Terttu
Liljan yritystä kaikille.

Kannattaa hankkia stay up-sukat silti, vaikka suonikohjut olisivatkin pohkeissa, jotta verenkierto ei esty väärällä tavalla. Itsellöni toimi ihan Instrumentariumista ostetut perus stay upsit, jotka puin päälleni sängyssä jo ennen nousua. Koska terveyssukato ovat todella tiukat, puin sukat selälläni maaten ja jalkoja ylös nostamalla.